اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300604
تاریخ انتشار: 1399/03/08 00:01
بر اساس آخرین تصمیم کمیته خودرو، دریافت وجه از خریداران، به زمان بعد از قرعه‌کشی موکول شده است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حسین مدرس خیابانی گفت: ثبت‌نام به منظور حضور در فروش ویژه خودرو به مناسبت ایام عید سعید فطر، از چهارم خردادماه آغاز شده و تا چهاردهم خرداد ادامه خواهد یافت؛ ضمن اینکه بر اساس آخرین تصمیم کمیته خودرو، دریافت وجه از خریداران، به زمان بعد از قرعه‌کشی موکول شده است. سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به استقبال مردم از طرح ویژه فروش خودرو و الزام واریز نیمی از مبلغ خرید خودرو بر اساس دستورالعمل‌های اعلامی از سوی خودروسازان، پیش‌بینی می‌شد که جابجایی حجم عظیمی از پول و تراکنش‌های بانکی شکل گیرد و با توجه به اینکه بر اساس مصوبه کمیته خودرو مقرر شده بود که وجه واریزی به یک حساب واسط وارد شود که تحت نظر دستگاههای نظارتی و امنیتی قرار گیرد و نه خودروساز و نه بانک اجازه برداشت از آن را نداشته باشند، مقرر گردید تا واریز وجه از سوی خریداران به بعد از انجام مراحل قانونی قرعه‌کشی، موکول شود. بر این اساس کمیته خودرو تصمیم گرفت تا تنها آن دسته از افرادی وجه مربوط به خریدد خودرو را واریز نمایند که در قرعه‌کشی که با حضور دستگاههای نظارتی، امنیتی و رسانه‌ها برگزار خواهد شد، واجد شرایط شناخته شده‌اند.

به گفته مدرس خیابانی، در گذشته برای طرح‌های فروش خودرو، بازه زمانی محدودی از سوی خودروسازان در نظر گرفته شده بود و مردم بایستی ضمن ارایه مشخصات فردی، نسبت به واریز وجه مربوط به خودروی انتخابی اقدام می‌کردند؛ به نحوی که زمان ثبت‌نام تنها به اندازه‌ای به طول می‌انجامید که در ظرفیت فروش فوری خودروسازان تدارک دیده شده بود، به همین دلیل، سایت ثبت‌نام در مدت زمان کوتاهی بسته شده و ظرفیت فروش تکمیل می‌شد. به گفته مدرس خیابانی، اکنون کمیته خودرو تدبیر کرده تا تمامی متقاضیان خرید خودرو بتوانند در یک بازه زمانی ده روزه، برای ثبت درخواست خود به سامانه‌های طراحی شده فروش از سوی خودروسازان مراجعه کرده و تمام اطلاعات اولیه خود را وارد نمایند. وی اظهار داشت: در گذشته این انتقاد در مورد شیوه فروش خودرو مطرح می‌شد که برخی با آی‌پی های تجاری وارد سایت شده و اقدام به ثبت درخواست می‌کردند و به همین دلیل، دامنه افرادی که موفق به ثبت‌نام می‌شدند، محدود می‌شد، اما با طرح مصوب کمیته خودرو در دور جدید ثبت‌نام فروش خودروها، هر فرد می‌تواند با ایجاد یک نام کاربری، دریافت رمز عبور و ارایه اطلاعات مورد نظر بر اساس ضوابط ده‌گانه ابلاغی، درخواست خود را در یک بازه زمانی ده روزه به ثبت برساند.



کانال تلگرام عصر جهان


من
|
Iran
|
1399/03/08 21:23
  +0

  -0
پاسخ
متاسفانه هر روز یک تصمیم جدید میگیرن . الان هم ثبت نام بدون پرداخت پول که باعث شده دلال ها که منافعشون رو توخطر میدیدن دوباره به تکاپو افتادن و دنبال افراذی میگردن که پول ندارن وقصد ثبت نام نداشتن و از اونها میخوان که ثبت نام کنند تا درصورت برنده شده در قرعه کشی مبلغی پول بهشون بدن و ماشین رو در بازار آزاد بفروشن یا افراد یک خانواده همه ثبت نام میکنن تا شانسشون بیشتر بشه .بهتره وزارت صمت اعلام کنه که 4 یا 5 روز قبل از قرعه کشی باید حداقل نصف قیمت خودرو در حساب متقاضی باشه در غیر اینصورت در قرعه کشی شرکت داده نمیشه .

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*