اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300621
تاریخ انتشار: 1399/03/10 00:47
فرزندان این خاک محتاج این نوع پست‌ها نیستند که بخواهند ذلت حرفهای این نوع افراد ذلیل را بپذیرند. با کمال تمام احترام نسبت به جنابعالی و دولت محترم منتظر برخورد با ایشان و عذرخواهی ایشان از این مدیر و فرزند این خاک هستیم.»قبلا هم عرض كردم عامل اكثر فتنه هاي درون استان ايشان است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛  گویا احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گویا روز پنجشنبه (9 خرداد ماه 99) از حاشیه محل آتش سوزی کوه خائیز بازدید و طی تماس تلفنی با یکی از مسئولان با انتقاد شدید اللحن از عدم حضور مدیرکل بحران استانداری می‌گوید: این مدیرکل بحران [وحید محمدی‌تبار ] را بگیرید، پرتش کنید، بیرون، طرف فقط دلش خوش است که مدیرکل بحران است.
جمالی با اشاره به مدیرکل بحران، افزود: من نمی‌دانم جمهوری اسلامی چه کفاره‌ای بدهکار است. من از دیشب آمده‌ام و برخی نیروها هم آمده‌اند. به وزارت کشور پیامک زده‌ایم که از خوزستان و یا فارس هلی کوپتر بیاید.
وی گفت: یک فکر اساسی به حال این چیز [مدیرکل بحران یا آتش سوزی] کنید.
پس از آن وحید محمدی تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد در این باره به رسانه‌ها گفت: من 5 روز در منطقه گچساران در حال مهار آتش سوزی کوه‌های این شهرستان بودم و مریض شدم و به دلیل کسالت شدید نتوانستم حرکت کنم.
وی در ادامه گفت: خدا را شکر یک روز(که از قضا من بیمار بودم و امکان حضور در عملیات اطفای حریق را نداشتم) معاون محترم سیاسی و امنیتی از نزدیک آتش‌سوزی در جنگل‌های استان را دیدند و بلافاصله علیه مدیرکل مدیریت بحرانی که طی دو سال گذشته شب و روز تعطیل و غیرتعطیل با دست خالی و با جان و دل به جنگ آب و آتش رفته‌اند، فرمایش داشته‌اند.
محمدی‌تبار گفت: «کاش این دو سال یکبار نیز مشکلات، کمبودها و زحمات ما را هم می‌دیدند و پرس و جو می‌کردند.»
وی تاکید کرد: « پاسخ فرمایشات ایشان را بعد از کنترل آتش‌سوزی‌ها به طور مفصل خواهم داد.»
بنا به همین گزارش پس از انتشار این کلیپ: غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت به این سخنان معاون سیاسی استاندار واکنش تندی نشان داد و در پستی اینستاگرامی نوشت:
«جناب دکتر حسین کلانتری استاندار محترم. ایشان معاون سیاسی شماست که دارد به یک مدیر خدوم و زحمتکش استان توهین می‌کند. خدمت ایشان عرض می‌کنم ان کسی که باید دمشو گرفت و از این استان بیرون انداخت خودت هستی و نه کسی که عشقش این خاک عزیز است. قبلاً هم عرض کردم عامل اکثر فتنه‌های درون استان ایشان است. من به عنوان وکیل مردم اجازه نخواهم داد به فرزند زحمتکش استان که چندین شبانه روز خواب به چشم ندیده و اکنون در بیمارستان است، توهین شود. جناب استاندار حضرتعالی بیشتر از هر کسی می‌دانید حقیر به عنوان وظیفه‌ام و ایشان به عنوان مدیر شما و خدمتگزار مردم در این ایام چه کارهایی کردیم و ای کاش معاون ذیربط شما یعنی معاون عمرانی می‌توانست اجازه داشته باشد، از مدیرش دفاع کند. به هر حال فرزندان این خاک محتاج این نوع پست‌ها نیستند که بخواهند ذلت حرفهای این نوع افراد ذلیل را بپذیرند. با کمال تمام احترام نسبت به جنابعالی و دولت محترم منتظر برخورد با ایشان و عذرخواهی ایشان از این مدیر و فرزند این خاک هستیم.»
قبلا هم عرض كردم عامل اكثر فتنه هاي درون استان ايشان است.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*