اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300665
تاریخ انتشار: 1399/03/15 16:13
15 خرداد ماه 99/
سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، طی ۲۴ ساعت گدشته تعداد ۷۹۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ علی احسان‌پور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی و مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، طی ۲۴ ساعت گدشته تعداد ۷۹۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.


وی افزود: با توجه به تجمعات گسترده روزهای منتهی به عید فطر، این افزایش آمار  کاملا قابل پیش‌بینی بود.
سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: از مجموع ۷۹۲ بیمار جدید، ۶۶۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۰ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این تعداد کل مبتلایان به ۱۷ هزار و ۴۲۴ نفر افزایش یافت.
وی افزود: در حال حاضر ۷۸۵ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و با تلاش مدافعان سلامت مردم، ۱۶۰۰۹ نفر از بیماران بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.
احسان‌پور بیان کرد: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۴ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، حوزه دانشگاه جندی شاپور ۱۰ مورد و حوزه دانشگاه آبادان ۳ مورد بوده است و تعداد کل فوت شدگان ناشی از کرونا ۶۳۰ نفر می‌باشد.
وی افزود: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام میگردد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*