اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300690
تاریخ انتشار: 1399/03/17 17:28
17 خرداد ماه 99 /
مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان گچساران، 9 بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بهمئی و یک بیمار مرد در شهرستان لنده می باشد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در هفدهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.


دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 188 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، 16 مورد مثبت گزارش شده است.
وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 819 بیمار رسید که مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان گچساران، 9 بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بهمئی و یک بیمار مرد در شهرستان لنده می باشد.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: 10 بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و دو بیمار طی روز های گذشته به اهواز و بهبهان سفر کرده اند ولی چهار بیمار سابقه تماس با مورد مثبت تایید نشده را ندارند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیماری ضعیف نشده و با افزایش دمای محیط نیز بیماری کاهش نخواهد یافت. استان‌هایی چون هرمزگان و خوزستان علیرغم گرم بودن هوا وارد پیک شده اند و متاسفانه آمار مرگ و میر و مبتلای زیادی دارند.
دبیر ستاد استانی کرونا از عموم مردم خواست تا رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند زیرا در صورتی که شهروندان، فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند تداوم بیماری در منطقه طولانی مدت و خطرناک خواهد بود.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*