اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300796
تاریخ انتشار: 1399/04/01 03:18
این پرونده ۹ متهم دارد که آقایان شریفی و سیف دو بازداشتی این پرونده و بقیه با قرار وثیقه آزاد هستند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده  قائم مقام شهردار اسبق تهران گفت: این پرونده بسیار مهم و پیچیده است و معمولاً پرونده‌های اقتصادی، کار کارشناسی دقیق می‌خواهد و دادسرای نظامی تهران با صرف وقت و زمان زیادی این پرونده را به دادگاه ارسال کرد.


 حجت الاسلام والمسلمین بهرامی که با خبرگزاری صدا و سیما گفت و گو می کرد، درباره روند تحقیقات گفت: اگر به نظر کارشناسی اعتراض شد، باید گروه کارشناسی آن را بررسی کند و کار کارشناسی فقط با نظر قاضی متوقف می‌شود و اگر به مرحله‌ای رسید که قاضی تشخیص داد نیازی به کار کارشناسی نیست، کارشناسی متوقف می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: برای این پرونده کیفرخواست صادر و بیش از ۴۰ جلسه دادگاه نیز برگزار شده است.
وی افزود: این پرونده ۹ متهم دارد که آقایان شریفی و سیف دو بازداشتی این پرونده و بقیه با قرار وثیقه آزاد هستند.
این مقام قضایی گفت: این پرونده بسیار مهم است و دادگاه در مقام رسیدگی به آن به عنوان نهادی بی طرف میان دادسرا و متهم محسوب می‌شود و وقتی رسیدگی به نتیجه رسید، دادگاه نظر نهایی را اعلام می‌کند.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا با وجود برگزاری ۴۰ جلسه اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته است؟ گفت: اگر قرار باشد ما یک سری اطلاعات را زودهنگام ارائه کنیم در خصوص رأی دادگاه پیش داوری شده است و ما در حدی که لازم بود اطلاع رسانی کردیم و گفتیم که مبالغ بسیار سنگینی در این پرونده مطرح و کار کارشناسی صورت گرفته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*