اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300875
تاریخ انتشار: 1399/04/09 13:58
در حال حاضر «حسن شیرعلی» دستیار وی که یکی از مربیان بومی ماهشهر است به‌عنوان سرمربی تیم شهرداری ماهشهر انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر، اخراج سرمربی تیم فوتبال دسته دومی این باشگاه را به دلیل غیبت های مکرر تأیید کرد.


غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در خصوص دلایل کنار گذاشتن سرمربی این تیم، اظهار کرد: مهدی پاشازاده از زمانی که سازمان لیگ شروع مجدد فعالیت تیم ها را اعلام کرد از حضور در تمرینات خودداری کرد.
وی با بیان اینکه اخراج وی با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه بوده است، گفت: از تاریخی که سازمان لیگ برای آغاز مجدد تمرینات، دستور صادر کرد، وی به بهانه‌های مختلف حاضر به حضور در ماهشهر نشد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر تصریح کرد: بر همین اساس، پس از تعلل بسیار توسط وی برای حضور در تمرینات و اعزام دستیاران وی به محل تمرین، مجبور شدیم با هماهنگی کمیته انظباطی عذر وی را بخواهیم.
قنواتی یادآور شد: در حال حاضر «حسن شیرعلی» دستیار وی که یکی از مربیان بومی ماهشهر است به‌عنوان سرمربی تیم شهرداری ماهشهر انتخاب شده است.
وی در خصوص دلایل غیبت پاشازاده در تمرینات، گفت: وی چند بار وضعیت قرمز خوزستان را بهانه اصلی خود قرار داد، چون به لحاظ مالی مشکلی بین باشگاه و او وجود نداشت.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در خصوص شایعات مطروحه مبنی بر ابتلای پاشازاده به کرونا، خاطرنشان کرد: ما هم این موضوع را شنیدیم اما موضوعی که این ادعا را تأیید کند برای ما محرز نشده است/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*