اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300876
تاریخ انتشار: 1399/04/10 02:04
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد :
اختصاص ۸ دستگاه ونتیلاتور از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان حاجیه معرفی و همچنین راه اندازی سریع دستگاه ها و تجهیزات بیمارستانی شامل سی تی اسکن، سونوگرافی و دستگاه لاپاراسکپی از موارد مهم بازدید جان بابایی از شهرستان ماهشهر بشمار میرود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان  به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی و صنایع پتروشیمی شهرستان ماهشهر، نحوه خدمات رسانی به بیماران بخش بیماریهای حاد تنفسی، اورژانس و ICU را مورد بررسی قرار داد.
بنا به همین گزارش در این بازدید دکتر قاسم جان بابایی همراه با دکتر حبیب ملک پور سرپرست مدیریت نظارت و اعتبار بخشی در امور درمان وزارت بهداشت ضمن بررسی موارد بیمارستانی از بیماران مبتلا به بیمارهای حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس عیادت و در خصوص نحوه رسیدگی کادر درمان با آنان گفتگو کردند .
شایان ذکر است اختصاص ۸ دستگاه ونتیلاتور از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان حاجیه معرفی و همچنین راه اندازی سریع دستگاه ها و تجهیزات بیمارستانی شامل سی تی اسکن، سونوگرافی و دستگاه لاپاراسکپی از موارد مهم بازدید جان بابایی از شهرستان ماهشهر بشمار میرود.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*