اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300895
تاریخ انتشار: 1399/04/13 18:33
جمعه 13 تیرماه
یزدان پناه: از 115 جواب دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی مولكولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان گچساران و مابقی موارد در شهرستان بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و چرام می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری «کووید-۱۹» در کهگیلویه و بویراحمد جانشان را از دست داده‌اند به 20 نفر رسیده است.


پرویز یزدان پناه امروز (جمعه 13 تیرماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این بیمار 73 ساله، ساکن شهرستان چرام بود که متأسفانه براثر کرونا در مركز بهداشتي درماني شهداي دولت‌آباد، بيمارستان شهيد جليل ياسوج جان باخت.
پرویز یزدان پناه افزود: در سیزدهمین روز از تیرماه سال جاری، 9 بيمار كرونايي در بخش مراقبت‌های ويژه بيمارستان‌هاي استان بستري می‌باشند.
وی اذعان داشت: تعداد بهبودیافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1233 مورد گزارش‌شده است.
یزدان پناه یادآور شد: از 115 جواب دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی مولكولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان گچساران و مابقی موارد در شهرستان بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و چرام می‌باشند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متأسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستري نیز همچون روزهای گذشته در حال افزایش است.
یزدان پناه گفت: استفاده از ماسک، رعايت فاصله‌گذاری هوشمند، عدم شركت در تجمعات، عدم خروج از خانه به‌جز در موارد ضروري و شستن مکرر دست‌ها‌ از مهم‌ترین توصیه‌های ما به مردم است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی از مسافرت به استان‌هایی مانند خوزستان، بوشهر، هرمزگان و فارس که در وضعیت قرمز يا هشدار قرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*