اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301091
تاریخ انتشار: 1399/05/06 18:15
با حضور مدیرکل ،معاونین و مسئولین ستادی تکریم و معارفه معاونان پیشگیری و امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان انجام گرفت

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد  دکتر محسن مرادی طی حکمی یزدان صیادی را به عنوان سرپرست معاونت پیشگیری  اداره کل بهزیستی استان منصوب کرد.


مدیر کل بهزیستی استان  کار در حوزه پیشگیری را کاری پر مسئولیت، پر استرس ، و پردغدغه دانست و از زحمات شایسته سید باقر حسینی در طول خدمت در این معاونت قدردانی نمود و با بیان اینکه معاون جدید پیشگیری از همکاران خوب ونیروی فعال  و از پرسنل با تجربه بهزیستی استان می باشد افزود: پست امانتی است که بردوش ما گذاشته شده است و تکلیفی است که باید به سر منزل مقصود برسد مضاف بر اینکه خدمت در بهزیستی توفیقی است که نصیب ما شده است.
در ادامه این مراسم  حسینی ضمن سپاس از همکاران بهزیستی به خاطر حمایت های خوبشان در طول خدمتش گفت: در طی این مدت مهمترین کارهایی که انجام گرفته یکی اجباری کردن مشاوره ژنتیک بود و دیگری هم اجباری کردن مشاوره پیش از ازدواج  میباشد که این دو شاخص به طور چشم گیری امار معلولیت را در استان کاهش داده است .
یزدان صیادی معاون جدید پیشگیری گفت : مدیریت یک سیستم است که نیاز به هم افزایی دارد تا به سر انجام برسد و مهمترین شاخصه مدیر موفق نیروی انسانی و منابع مالی می باشد که در اختیار دارد .
قابل ذکر است یزدان صیادی سابقه مدیریت بهزیستی شهرستانهای  دنا و بویر احمد ، رئیس نیروی انسانی ،مدیر روابط عمومی و کارشناس مسئول دفتر آزمون سازی سازمان سنجش آموزش کشور را در کارنامه خود دارد
شایان ذکر است پیش از این دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی هدایت عظیمی فر را به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان منصوب و از خدمات شایسته  هوشنگ سیاوش پور قدردانی کردند

 



کانال تلگرام عصر جهان


M y
|
Iran
|
1399/05/07 00:03
  +0

  -0
پاسخ
خدایی مدیر کل خودش از این شکار نخورد
پاسخ ها
بماند
|
Iran
|
1402/04/18 04:18
  +0

  -0
ببین منظور حرفتو نمیفهمم ولی اگه به اقای صیادی توهین کردی باید بگم صد تاش به امثال بعضیا می ارزن

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*