اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301092
تاریخ انتشار: 1399/05/06 18:20
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:
محیط بانان موفق می شوند، متخلفین را به همراه لاشه 2 راس بز کوهی شکار شده و یک قبضه اسلحه کلاشینکف غیر مجاز دستگیر و اعمال قانون نمایند .

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح دوشنبه ششمین روز از مرداد ماه 99 از دستگیری سه نفر متخلف شکار غیر مجاز حیات وحش در پارک ملی دنا خبر داد و گفت : 3نفر شکارچی غیر مجاز به همراه لاشه 2 راس بز کوهی و یک قبضه اسلحه کلاشینکف 30 تیر غیر مجاز ، توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا دستگیر شدند.


 سید اسدالله هاشمی گفت: محیط بانان پارک ملی و منطقه حفاظت شده ، دنا حین گشت و پایش در منطقه  متوجه صدای شلیک تیر در این منطقه شدند .
وی گفت: محیط بانان پس از حضور سریع در محل شلیک گلوله و پایش آن منطقه ، متوجه حضور 3 نفر متخلف می شوند .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود : محیط بانان موفق می شوند، متخلفین را به همراه لاشه 2 راس بز کوهی شکار شده و یک قبضه اسلحه کلاشینکف غیر مجاز دستگیر و اعمال قانون نمایند .
هاشمی با بیان اینکه با متخلفین زیست محیطی بشدت برخورد قانونی می شود گفت: برای متخلفین پرونده تشکیل و به همراه آلات مکشوفه ، برای اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به جریمه حقوقی 150 میلیون تومانی برای این متخلفین اشاره کرد و گفت: مطابق قانون برای شکار هر راس بز 75 میلیون و کل (پازن ) 25 میلیون تومان قانون گذار جریمه لحاظ نموده و این جدای از جریمه کیفری جرم می باشد .
هاشمی در پایان گفت: متخلفین شکار و صید هشدارهای محیط زیست را جدی گرفته و دست از تهدید گونه های حیات وحش بردارند و بدانند که این اداره بر اساس قانون با متخلفین بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*