اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301139
تاریخ انتشار: 1399/05/18 04:49
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آگهی ثبت‌نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در مردادماه منتشر می شود که حدود ۴۰ هزار نفر در این آزمون استخدامی جذب خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، رييس سازمان اداري و استخدامي كشور از انتشار آگهي ثبت‌نام براي هشتمين آزمون استخدامي دستگاه‌هاي دولتي در مردادماه خبر داد و گفت: حدود ۴۰ هزار نفر در اين آزمون استخدامي جذب مي‌شوند

جمشيد انصاري، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور روز دوشنبه از انتشار آگهي ثبت‌نام براي هشتمين آزمون استخدامي دستگاه‌هاي دولتي در مردادماه از طريق سازمان سنجش آموزش كشور خبر داد و گفت: حدود ۴۰ هزار نفر در اين آزمون استخدامي جذب مي‌شوند.
رييس سازمان اداري و استخدامي كشور افزود: آزمون ديگري براي جذب نيرو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برگزار مي‌شود كه به منظور كسب تجربه، مقرر است اين سنجش توسط مركز آزمون وزارتخانه مذكور برگزار و حدود ۲۴۰۰ نفر از نيروهاي قرارداد خريد خدمت جذب شوند.

برگزاري آزمون استخدامي دستگاه‌هاي دولتي در اواخر شهريور يا نيمه اول مهر

انصاري اضافه كرد: در صورتي كه آگهي استخدامي دستگاه‌هاي دولتي تا پيش از ۲۰ مرداد منتشر شود، آزمون آن در اواخر شهريورماه يا نيمه اول مهرماه برگزار مي‌شود.
وي در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به شيوع ويروس كرونا امكان برگزاري آزمون استخدامي وجود دارد؟ توضيح داد: در حال حاضر آگهي منتشر و ثبت نام از داوطلبان به عمل مي‌آيد تا تعداد داوطلبان مشخص شود.

تمام پروتكل‌هاي مورد نظر وزارت بهداشت در آزمون استخدامي دستگاه‌هاي دولتي رعايت مي‌شود

معاون رييس جمهوري با بيان اينكه براي برگزاري آزمون تمام پروتكل‌هاي مورد نظر وزارت بهداشت رعايت مي‌شود، ادامه داد: ممكن است گروه‌هاي مختلف شغلي جدا شده و آزمون، به جاي يك نوبت در در دو نوبت برگزار شود.
انصاري تصريح كرد: تا زمان برگزاري آزمون استخدامي، سازمان سنجش آزمون‌هايي را برگزار خواهد كرد كه تعداد داوطلبان آن بيشتر از آزمون استخدامي خواهد بود بنابراين تجارب لازم به دست مي‌آيد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*