اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301182
تاریخ انتشار: 1399/05/23 01:16
ایستگاه برق در حال ساخت لنده یکی از پروژهای فعال جهت تقویت برق در شهرستان کهگیلویه و لنده است که عملیات اجرایی آن مدتی است آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سید خدادوست موسوی فرماندار لنده که بهمراه مدیر برق این شهرستان از محل اجرای پروژه ایستگاه برق بازید داشت گفت؛ ایستگاه در زمینی به مساحت یک هکتار اجرا و هم اکنون عملیات خاکبرداری و ابنیه سازی در حال کار است.


بیشتر بخوانید:
یادداشت جوان لنده ای خطاب به نماینده مجلس؛ قطعی مکرر و طولانی برق مردم لنده را کلافه کرده است/وۻعیت بغرنج برق عامل فرار سرمایه گذاران

موحد؛ صندوق توسعه ملی را جهت عمران و آبادانی کهگیلویه بزرگ فراخواند/روند تامین برق پایدار در کهگیلویه بزرگ تاکنون کند بود


سید خدادوست موسوی مزایای این پروژه را پایداری در ولتاژ برق مشترکین و تامین برق صنایع پر مصرف صنعتی در دو شهرستان کهگیلویه و لنده عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد؛ پروژه ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت دژکوه از محل اعتبارات برق منطقه ای خوزستان  با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال در در حال احداث است و پیشرفت فیزیکی کار آن مناسب است.
ایشان در ادامه خط انتقال از این ایستگاه تا شهر لنده را ۲۰ کیلومتر برآورد و خاطرنشان کرد بعد از سالها انتظار با تکمیل و بهره برداری یکی از مهمترین مطالبات مردم لنده محقق خواهد شد.

 

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*