اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301216
تاریخ انتشار: 1399/05/25 23:28
کافه دورهمی ها سابقه برگزاری پارتی های مختلط و جرایم متعدد داشت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از پلمپ قهوه خانه ای به اسم (کافه دورهمی) در یاسوج خبر داد
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مرحله سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مرکز استان، کافه دورهمی ها پلمپ گردید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اظهار اینکه گزارشات مردمی حاکی از انجام  اقدامات مجرمانه متعددی در این قهوه خانه بود ،افزود: حسب گزارشات واصله مردمی ،اقدامات انجام شده در این کافه که موجب سلب آسایش همسایگان و باعث ایجاد درگیری و اخلال در نظم عمومی را فراهم آورده است، موضوع سریعاً مد نظر قرار گرفت.
ملک حسینی گفت: با دستور و نظارت مستقیم معاون دادستان مرکز استان و رصد نامحسوس توسط پلیس به صورت غیر مترقبه از این کافه بازرسی به عمل آمد.
این مقام قضایی اظهار داشت: معاون محترم دادستان در معیت مأمورین تلاشگر و زحمتکش نیروی انتظامی، متوجه انجام اقدامات مجرمانه ای از جمله؛ مصرف  مشروبات الکلی گردیدند که بلافاصله به دستور مقام قضایی نسبت به بازداشت مجرمان و نیز ضبط مشروبات الکلی و ادوات استعمال، محل قهوه خانه (کافه دورهمی) پلمپ و ۱۳ نفر در حال مصرف مشروبات الکلی دستگیرشدند.
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: این محل کسب فاقد مجوزات لازم از نهادها بوده و شاکیان زیادی داشت و اقدامات متولیان و مراجعین کافه سبب سلب آسایش از همسایگان و ایجاد درگیری و عربده کشی در سطح خیابان ها می گردید، که با نظارت و دستور مستقیم دادستانی برخورد قانونی صورت گرفت.
وی گفت: امنیت شهروندان یکی از موضوعاتی است که شوخی بردار نیست و در برنامه های این دادستانی به صورت جدی وجود دارد.
ملک حسینی افزود: دادستانی وظایف و تکالیف خیلی زیادی دارد و در این راستا، ادارات مختلف مکلف به همکاری با این مرجع هستند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تأکید کرد: اگر ادارات و نهادها و وظایف خود را به خوبی انجام دهند به هیچ وجه نیازی به مداخله مقام قضایی جهت برخورد با چنین مواردی نیست.
وی در ادامه افزود: اما در عین حال ما نمی‌توانیم منتظر اقدامات سایر مراجع باشیم و در جایی که پای  نظم و آسایش و امنیت عمومی در میان است، با قوت در کنار سایر اعضای محترم شورای تامین،  افتخارمان خدمت به مردم عزیز استان می باشد.
دادستان مرکز استان در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، اقدامات زیادی در مرکز استان در حال انجام است که در اجرای این مجموعه، اقدامات دستگاه قضایی، و نهادهای محترم انتظامی و امنیتی و اجتماعی همکاری خوبی داشته، و الحمدلله  نیز پای کار هستند.
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله در آینده اخبار خوبی در خصوص اقدامات این دادستانی، به اطلاع مردم عزیز استان خواهد رسید. 

منبع: سایت دادگستری    



کانال تلگرام عصر جهان


ع-س
|
Iran
|
1399/05/28 12:49
  +0

  -0
پاسخ
خداقوت ودرودبرهمه ی زحمتکشان خاصه دادستان محترم وسایرین

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*