اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301256
تاریخ انتشار: 1399/06/01 23:15
با اتمام بررسی‌های سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ۸نفر متهم شناخته شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، با اتمام بررسی‌ها در پرونده اقدامات دخیل در موضوع قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی، این گزارش نهایی و امروز برای دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.
در این گزارش، پرونده 8 نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و ورود خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آنها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.

 

شایان ذکر است پرونده هشت نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آن ها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد. این هشت نفر اعضای هیات رئیسه فدراسیون هستند که در هنگام عقد قرارداد همکاری با ویلموتس سند قرارداد را امضا کرده اند و در حال حاضر به علت انجام اشتباهات متعدد در نوع قرارداد متهم شناخته شده اند. مهدی تاج به عنوان رئیس و حیدر بهاروند، لیلا صوفی‌زاده، محمود اسلامیان، کاظم طالقانی، هدایت ممبینی، محمود شیعی و فریدون اصفهانیان، این هشت نفر هستند. با این حال علی کفاشیان، به علت محرومیت در آن مقطع زمانی از حضور در فوتبال و در نتیجه امضا نکردن این سند به همراه این هشت نفر به دادسرا نمی رود. البته ارسال پرونده این هشت نفر به دادسرا در حالی است که هنوز ایران این فرصت را دارد که با ادله خود در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ورق را برگرداند اما وجود اشتباهات در قرارداد برای سازمان بازرسی مسجل شده است.


بیشتر بخوانید:
در انتظار محاکمه مقصران قرارداد ویلموتس

غرامت ۱۶۵ میلیارد تومانی ایران با حکم فیفا در پرونده ویلموتس / پول و نتیجه و آبرو را با امضای تاج به «مربی نجیب» باختیم!





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*