اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301317
تاریخ انتشار: 1399/06/09 13:43
عبدالرضا مصری, نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر عجله کنیم و بچه های مردم گرفتار کرونا شدند، من این را بی تدبیری نمی دانم و اعتقادم این است که آگاهانه و عامدانه باعث قتل می شویم

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس اظهار داشت: ما اجازه نمی دهیم با این شرایط کرونا که در پاییز هم اوج دیگری خواهد داشت، کرمانشاه تبدیل به آزمایشگاهی برای کشور شود تا عده ای بخواهند کرمانشاه را از نظر کرونا مطلوب جلوه بدهند.

وی با بیان اینکه اعتقادی به مطلوب بودن در استان کرمانشاه نداریم، گفت: در مراسمات مختلف شرکت می کنیم، متاسفانه می بینیم که افراد به دلیل نداشتن امکانات و پاسخ آزمایشات یک هفته ای به رحمت خدا رفته اند اما گواهی ها فوت به دلیل کرونا نبود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار است کاری در کشور انجام بشود باید در همه کشور یکسان صورت بگیرد.

وی گفت: اینکه بچه ها را به مدرسه بکشانیم و بعد کشور منتظر اثر آن باشد و بچه های مردم را به خطر بیاندازیم، بنده به عنوان نماینده این ملت و مدافع این مردم موافقتی با این نخواهم داشت و صد در صد مخالفم.

مصری با بیان اینکه بازگشایی مدارس و یاعدم بازگشایی در کشور باید یکسان صورت بگیرد، تصریح کرد: اینطور نیست که بگوییم دور کرمانشاه دیوار کشیده ایم و بگوییم کرونا وارد کرمانشاه نمی شود.

 

نباید کرمانشاه و چند استان دیگر تبدیل به آزمایشگاه شوند

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید کرمانشاه و چند استان دیگر تبدیل به آزمایشگاه شوند، گفت: نباید اینطور بشود تا بعدا به خاطر تصمیمات نابخردانه و غیرعاقلانه عده ای افسوس بخوریم.

وی افزود: خواسته من از دولت، وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش استان و شخص آقای استاندار این است که توجه جدی کنند کرمانشاه را به عنوان وضعیت سفید یا محلی که آزمایشگاه بازگشایی مدارس باشد معرفی نکنند.بعدا به دلیل اینکه بگویند موفق بوده است مجبور خواهند شد آمارها را ارائه ندهند؛ آن وقت به نظر من قتل عمد به حساب می آید.

مصری تاکید کرد: اگر بازگشایی صورت بگیرد و اپیدمی درمدارس ما ایجاد شود، دیگر این مساله منطقه ای و کشوری نخواهد بود.

 

اگر بچه های مردم گرفتار کرونا شوند، بی تدبیری نیست، قتل است

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تا حصول اطمینان از سلامتی مردم نباید در بازگشایی مدارس عجله کنیم. اگر عجله کنیم و بچه های مردم گرفتار کرونا شدند، من این را بی تدبیری نمی دانم و اعتقادم این است که آگاهانه و عامدانه باعث قتل می شویم.

وی تصریح کرد: اگر ستاد کرونا تصمیم بگیرد مدارس بازشود، همه جا باز شود. این دیگر زلزله نیست که بگوییم تحمل می کنیم یک بلای الهی است؛ سیل نیست که بگوییم قابل پیش بینی نبوده است؛ جنگ نیست که بگوییم در مرز ایجاد شده و ما دفاع می کنیم. این امری است که بینه آن کاملا مشخص است و بینه موجود نشان می دهد که ما در شهریور و مهر یک خیز کرونایی خواهیم داشت.



کانال تلگرام عصر جهان


کیارش شاکری
|
Iran
|
1399/06/11 00:44
  +0

  -0
پاسخ
مخالف باز گشائی مداس

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*