اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301455
تاریخ انتشار: 1399/06/30 23:52
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان:
دکتر قدرت اله شاکری نژاد: قبلاً در هفته‌ دو فوتی در شهرستان داشتیم اما در حال حاضر هر روز شاهد فوتی بیماران هستیم که این زنگ خطر بزرگی برای شهرستان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان دکتر قدرت اله شاکری نژاد، ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان بهبهان وضعیت قرمز بهبهان را تشریح نمودند

وی اظهار داشتند: رعایت پروتکل های بهداشتی در بهبهان بشدت کاهش چشمگیری داشته است و چند وقتی می‌شود که بهبهان در وضعیت قرمز قرار گرفته است!

دکتر قدرت اله شاکری نژاد افزود: از ابتدای کرونا ۷۰ تخت در بیمارستان شهید زاده آماده خدمات رسانی بوده است و اکنون ۱۲ تخت مهم ترین بخش بیمارستان یعنی آی سی یو اشغال است به جرأت می‌توان گفت دیگر وقتی نمانده و زمان شروع کار است و همه باید پای کار باشند!

ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان ادامه دادند؛ پاساژهای ما مناسب نیستند و ازدحام جمعیت منبع انتشار مجدد ان خواهد بود، فست فودی‌های ما یا باید تعطیل شوند و یا فقط بیرون بر باشند! کافی شاپ‌ها و قلیان سراها در حال فعالیت هستند و همه باید تعطیل شوند! وضعیت بهبهان قرمز است و همشهریان گرامی باید تمامی مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت نمایند

دکتر شاکری نژاد عنوان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در بازارچه‌های محلی مناسب نیست یا باید تعطیل شوند و یا اصلاح شوند!

وی افزود: بانک‌ها در وضعیت مناسبی قرار نگرفته اند و باید مسئولین مربوطه به دنبال چاره‌ای باشند وگرنه باز هم شعبات دیگر بانک‌ها را تعطیل می‌کنیم!

این مقام مسئول حوزه بهداشت و درمان بهبهان بیان داشتند؛ در حال حاضر این ویروس منحوس ،خشونت چند برابری پیدا نموده و هر فردی که به آی سی یو بیمارستان منتقل می‌شود در جنگ بین مرگ و زندگی قرار می گیرد و کادر بهداشتی و درمانی دانشکده ماه هاست که در رویارویی با این ویروس تهاجمی مردانه در جهت حفظ سلامت همشهریان محترم ایستاده و خستگی ناشی از عدم رعایت همشهریان را در چهره تک تک اعضای دانشکده می بینیم و انتظار داریم همه کمک کنند تا بنده و همکاران من شرمنده مردم نشوند! من کاری به مناطق دیگر خارج از حوزه دانشکده ندارم و در خطه‌ی وظیفه خود بجد در جهت حفظ و اعتلا سلامت همشهریان گرامی تلاش می‌کنم و وظیفه خود را به بهترین روش انجام میدهم و در برابر هر ناهنجاری های که سلامت فعلی همشهریان گرامی را در معرض خطر قرار دهد به عهدی که به آن قسم خورده ام می ایستم و با ان برخورد قانونی خواهم نمود .

دکتر قدرت اله شاکری نژاد در پایان افزود:قبلاً در هفته‌ دو فوتی در شهرستان داشتیم اما در حال حاضر هر روز شاهد فوتی بیماران هستیم که این زنگ خطر بزرگی برای شهرستان می باشد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*