اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301535
تاریخ انتشار: 1399/07/13 22:39
اختلال اینترنت همراه در منطقه کوی تامین اجتماعی (خیابان شهید یوسف دهدشتی) و خیابان شهید فرازمند موجب اعتراض مجدد دانش آموزان این مناطق شهری شد
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، هزینه های سرسام آور گوشی های هوشمند تلفن همراه برای تدریس از طریق برنامه شاد و از سویی دیگر عدم آنتن دهی تلفن همراه در منطقه تامين اجتماعی بهبهان، داد والدین و دانش آموزان بهبهانی را درآورده و موجب اعتراض آنها شده است.
 
متاسفانه پس از شیوع ویروس کرونا و مشکلات پیرامون آن در جامعه، شاهد افزایش غیر قابل اغماض و چشمگیر گوشی های هوشمند تلفن همراه بوده ایم.
 
حال با توجه به تعطیلی مدارس، مسئولان در‌ اقدامی اپلیکیشن شاد را جهت آموزش دانش آموزان در فضای مجازی معرفی کردند که این امر بخش کوچکی از مشکلات دانش آموزان را حل کرده ولی از سویی دیگر مناطق کم برخوردار و محروم به شدت با این مسأله دست و پنجه نرم می کنند چرا که عدم آنتن دهی شبکه های تلفن همراه موجب قطعی این اپلیکیشن شده است.
 
حال باید دید وزیر جوان دولت تدبیر و امید که این روزها از طریق فضای مجازی پاسخ مشکلات مردم را می دهد، مشکل دانش آموزان بهبهانی را حل خواهد کرد یا خیر؟
 
شایان ذکر است پیش از این هم در پی اعتراض‌های مکرر و گلایه‌های برخی شهروندان در خصوص مشکل آنتن دهی و اختلال اینترنت همراه در منطقه کوی تامین اجتماعی (خیابان شهید یوسف دهدشتی) و خیابان شهید فرازمند، و همچنین نیاز شدید خانواده‌ها به اینترنت با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و آموزش مجازی بسیاری از دانش آموزان این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.
علیرضا بهادری شهردار بهبهان در گفتگو با بشگاه خبرنگاران گفت: زمین مورد نیاز برای ایجاد دکل طی یک قرارداد در اختیار اداره مخابرات قرار گرفته است.
روابط عمومی دفتر نماینده شهرستان بهبهان نیز اعلام کرد: طی جلسات نماینده شهرستات با مدیر کل مخابرات استان و مکاتبه با معاون پارلمانی وزیر ارتباطات، خواستار حل مشکل و مجوز دکل در این منطقه همچنین دیگر مناطق حوزه انتخابیه که مشکل آنتن دهی تلفن همراه دارند شده اند.

م/ایفادنیوز
برچسب ها:
بهبهان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*