اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301536
تاریخ انتشار: 1399/07/13 17:53
بحرانی بودن وضعیت کرونا در بهبهان/مراکز درمانی در بهبهان پاسخگوی نیاز مردم نیستند و دو بیمارستان شهیدزاده و تامین اجتماعی درگیر مراقبت از بیماران کرونایی هستند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ضمن اشاره به بحرانی بودن وضعیت کرونا در بهبهان، اظهار کرد: مردم باید اهتمام ویژه‌ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا انجام بدهند.

فارس به نقل از وی نوشت: مراکز درمانی در بهبهان پاسخگوی نیاز مردم نیستند و دو بیمارستان شهیدزاده و تامین اجتماعی درگیر مراقبت از بیماران کرونایی هستند.
زمانی‌اصل تصریح کرد: از ادارات و مراکز دولتی انتظار داریم تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و الگویی برای مردم باشند
وی بیان کرد: بارزسی از ادارات و اماکن عمومی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت جدی‌تر در دستور کار است و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی منجر به تعطیلی مکان مورد نظر خواهد شد.
فرماندار بهبهان در خصوص محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و برای جلوگیری از تجمع، پنجشنبه هفته جاری، آرامستان‌ها تعطیل و مسیرهای منتهی به آن‌ها مسدود میگردند.
روح‌الله زندی دادستان شهرستان بهبهان در ادامه جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بهبهان اظهار کرد: برای مقابله با انتشار ویروس کرونا دستورات لازم به نیروی انتظامی جهت تعطیلی قلیان‌سراها به مدت دو هفته داده شده است.

 

شایان ذکر است صبح امروز در کانال های خبری بهبهان آخرین آمار رسمی کرونا ویروس در شهرستان بهبهان به شرح زیر اعلام شد

 

✔️تعداد کل مبتلایان شهرستان بهبهان: ۳۲۳۴ نفر

 

✔️شهر بهبهان: ۲۸۹۱ نفر

 

✔️آغاجاری: ۱۸۶ نفر

 

✔️سایر: ۱۵۷ نفر

 

✔️تعداد بهبودیافتگان: ۲۶۴۸ نفر

 

✔️تعداد فوت شدگان: ۱۲۸ نفر

 

✔️تعداد بیمار مشکوک و مثبت قطعی: ۶۰ نفر، وضعیت برخی مساعد نیست

 

✔️تعداد قرنطینه خانگی: ۳۹۸ نفر

 

برچسب ها:
بهبهان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*