اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301563
تاریخ انتشار: 1399/07/17 14:56
محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که شب گذشته قرارداد او با نساجی مازندران منتشر شد که باعث مشکلاتی برای خانواده‌اش شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سایت باشگاه استقلال، شب گذشته و پس از عقد قرارداد میان باشگاه استقلال و محمود فکری و انتخاب این پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال به عنوان سرمربی این تیم، طی اقدامی هدفمند، قرارداد این مربی با باشگاه سابقش در فضای مجازی منتشر شد که به دلیل مشخص بودن آدرس و تلفن همراه محمود فکری در این قرارداد، انتشار این قرارداد منجر به مزاحمت‌های فراوان و در ادامه آسیب به خودرو شخصی سرمربی استقلال شده است.


در همین رابطه، فکری به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: برای من مشخص است که این کار زشت و دور از اخلاق توسط چه کسانی انجام شده است. متأسفانه از شب گذشته من و خانواده‌ام دچار مشکلات زیادی شده‌ایم. من از کسانی که قراردادم را منتشر کرده‌اند، شکایت می‌کنم. این آقایان بدانند با این کارها ذره‌ای در انگیزه من برای فعالیت در استقلال کم نخواهد کرد و من با قدرت برای این تیم تلاش می‌کنم.
باشگاه استقلال در خصوص این اقدام زشت صورت گرفته، پشتیبان سرمربی خوش اخلاق خود است و از طریق مراجع قضایی و قانونی اقدام لازم را از طریق معاونت حقوقی باشگاه انجام خواهد داد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*