اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301627
تاریخ انتشار: 1399/07/27 16:39
دکتر محمد زارع جوشقانی رییس بیمارستان شهید لبافی‌نژاد تهران در پی ابتلا به ویروس کرونا درگذشت

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از وبدا، دکتر محمد زارع جوشقانی، رییس بیمارستان شهید لبافی‌نژاد تهران و رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی کاشان درپی ابتلا به ویروس کرونا ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.


زنده یاد دکتر محمد زارع، فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، بیش از دو دهه پیش ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان را بر عهده داشت، چند روزی بود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بودند.
وی در دوران ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، منشا خدمات فراوان برای مجموعه درمانی کاشان بوده‌است.
دکتر زارع بهمن‌ ماه سال گذشته رییس بیمارستان «لبافی‌نژاد» تهران شده ‌بود.


پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی شهادت مدافع سلامت، دکتر محمدزارع، رییس بیمارستان لبافی نژاد تهران بر اثر ابتلا به کرونا

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی، شهادت مدافع سلامت، دکتر محمد زارع، رییس بیمارستان لبافی نژاد تهران بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت دکتر نمکی، آمده است،
طوفان بلاخیز کرونا در ماه¬های اخیر علیرغم تلاش شبانه¬ روزی همکارانمان در سراسر کشور جان تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیزمان را گرفت.
در این بلا، مدافعین رشید سلامت نیز بی¬گزند نماندند و صدها نفر از جان برکفان خدمتگزارمان در نظام سلامت مبتلا، بستری و ده¬ها نفر به خیل شهدا پیوستند که هر روز خبر جانگداز از دست رفتن عزیزی از این گروه فداکار داغ تازه¬ای بر دل اینجانب و همکارانم می¬نهد.
متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر محمد زارع چشم پزشک فداکار، اخوی دوشهید بزرگوار و رئیس محترم بیمارستان شهید لبافی¬نژاد را پس از ابتلا به بیماری COVID-19 از دست دادیم. وی که سالها در سنگرهای متعدد در خدمت نظام سلامت بود و در این ایام نیز از هر کوششی جهت خدمت به بیماران کرونائی دریغ نورزید.
ضمن تسلیت به جامعه پزشکی و خانواده محترمش و درود به روح بلند همه شهدای مدافع سلامت برای وی همنشینی با سالار شهیدان در کنار دوشهید بزرگوارش و برای خانواده ارجمندش صبوری و اجر  بی¬پایان آرزومندم.
 
دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت درمان و‌آموزش پزشکی


پیام تسلیت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پی شهادت مدافع سلامت، دکتر محمد زارع، رییس بیمارستان شهید لبافی ‌نژاد تهران
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در پیامی، شهادت مدافع سلامت، دکتر محمد زارع جوشقانی، رییس بیمارستان شهید لبافی ‌نژاد تهران براثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.
متن این پیام به این شرح است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
بزرگ بود
و از اهالی امروز بود
و با تمام افق های باز نسبت داشت
و لحن آب و زمین را چه خوب می فهمید.
 
خبر تلخ و جانگداز عروج ملکوتی زنده یاد شهید دکتر محمد زارع جوشقانی، رییس فقید بیمارستان لبافی نژاد، جامعه پزشکی کشور را در ماتم و اندوه فرو برد.
شهید دکتر زارع عمر عزیز خود را در راه خدمت به خلق مصروف کرد و تقدیر این بود که در مسیر مقابله با ویروس منحوس کرونا همراه با دیگر  همرزمانش در جامعه سلامت کشور به میدان بیاید و گوهر ارزشمند جان خود را نثار کند و به مقام شهادت نائل گردد.
بی شک، مقام والای شهادت شایسته اوست که سالها در رفتار و کردار، آزادگی و ایثار را معنا کرد و سرانجام عاقبت به خیر شد.
آغاز ماه ربیع الاول بهار شهادت دکتر محمد زارع جوشقانی را به خانواده محترم ایشان، همکاران گرانقدر جامعه پزشکی کشور و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزش



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*