اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301785
تاریخ انتشار: 1399/08/22 17:09
شرور خطرناک با حمله به جوان کشتی گیر با شمشیر مچ دست چپ جوان مدال آور کشتی را قطع کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اوایل آبان ماه امسال ۲ برادر در خیابان دماوند به جلوی در خانه یکی از دوستانش رفته بودند که ۵ جوان شرور به سراغ آن‌ها رفته و به بهانه ایستادن تو محله شان یک درگیری را به راه انداختند.

۲ برادر شوکه شده بودند و در حال دفاع از خودشان بودند که ناگهان یکی از ازاذل و اوباش با شمشیر ضربه‌ای به دست چپ پسر جوان زد و پسر جوان دستش از ناحیه مچ دست چپ قطع شد.

قطع دست چپ پسر جوان
۲ برادر به بیمارستان منتقل شدند و ماجرای درگیری خونین به پلیس مخابره شد که در ادامه ماموران پایگاه پلیس امنیت و عمومی تهران برای دستگیری عامل قطع کردن دست چپ پسر جوان وارد عمل شدند.

ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت و عمومی پایتخت خیلی زود موفق به دستگیری عامل قطع دست چپ جوان کشتی گیر که سعید نام دارد، شدند.

حمله شرور خطرناک به جوان کشتی گیر
پسر جوان در حالیکه دست چپش از ناحیه مچ سیاه است وعمل پیوند هنوز جواب نداده به خبرنگار ما گفت: همراه برادرم به جلوی در خانه یکی از دوستانمان در خیابان دماوند رفتیم و من چند دقیقه‌ای به یک مغازه رفتم و وقتی بازگشتم دیدم چند جوان با برادرم درگیر شدند و وقتی به سمت آن‌ها رفتم یکی از متهمان با شمشیر به سمتم حمله کرد و ناگهان دیدم مچ دستم قطع شده و روی زمین افتاده است.

وی افزود: اصلا آن‌ها را نمی‌شناختیم و نمی‌دانم دعوای آن‌ها با برادرم سر چه موضوعی بود که آن‌ها قصد جان ما را داشتند که بعد از ماجرا به بیمارستان رفتم.

جوان کشتی گیر ادامه داد: این ماجرا دو هفته قبل صورت گرفت و ۳ روز بعد دستگیر شدند و پزشکان می‌گویند معلوم نیست پیوند دستم جواب دهد و از مردم می‌خواهم برای من دعا کنند.

برادر جوان کشتی گیر که در صحنه درگیری حضور داشت به خبرنگار ما گفت: روز درگیری با برادرم به جلوی خانه یکی از دوستانمان رفته بودیم، برادرم برای خرید به مغازه رفت و من جلوی در خانه منتظر بودم که ناگهان پسر جوانی به سمتم آمد و با لحن بدی گفت اینجا چی کار می‌کنی؟ گفتم خانه دوستم هست اگر می‌خواهید باور کنید زنگ خانه را می‌زنم که مطمئن بشوید که یکی از دوستانش که سعید نام دارد و دست برادرم را قطع کرد مچ دستش را گرفت و او را کنار کشید.

وی افزود: دقایقی بعد آن‌ها دوباره به سمت من آمدند و سعید در حالیکه شمشیر دستش بود فریاد می‌زد من دعوایی هستم و ابتدا کاپشن مرا روی سرم کشیدند و با مشت و لگد مرا کتک زدند که در این لحظه برادرم از مغازه خارج شد و به سمت ما آمد که سعید با شمشیر دست برادرم را قطع کرد.

پسر جوان ادامه داد: داخل خانه رفتیم که سعید با شمشیر به در می‌زد و در حالیکه ما را تهدید به کشتن می‌کرد می‌گفت من دعوایی هستم، من جنگی ام. التماس می‌کردم که اجازه دهند بیرون بیاییم دست برادرم را بردارم و به بیمارستان برویم.

وی ادامه داد: بعد از رفتن آن‌ها به بیمارستان رفتیم، برادرم ۲۰ مدال طلایی کشتی دارد، برادرم در تیم ملی هم شرکت کرده بود و هنوز معلوم نیست عمل پیوند جواب دهد یا نه.

برادر کشتی گیر جوان گفت: ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت و عمومی خیلی زود متهم را دستگیر کرد، اما می‌گوید کار من نبوده است و از قوه قضاییه می‌خواهیم این افراد را به اشد مجازات برسانند، ما حاضریم خانه مان را هم بفروشیم که دست برادرم سالم شود و از مردم می‌خواهیم و التماس می‌کنم برای برادرم دعا کنند که دستش سالم شود.

متهم که سعید نام دارد در حالیکه از سوی جوان کشتی گیر شناسایی شده بود می‌گفت من دست او را قطع نکردم و بیگناهم.

سعید گفت: آن‌ها ۳ نفر بودند که به مغازه من حمله کردند و با قمه و شمشیر مرا کتک زدند و خودشان دست خودشان را قطع کردند من بی گناهم.

این متهم که سابقه شرارت و درگیری دارد تاکید می‌کند بیگناه است و نقشی در این ماجرا نداشته است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت وعمومی تهران قرار گرفته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*