اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301914
تاریخ انتشار: 1399/09/15 22:29
استاندار خوزستان عنوان کرد:
استاندار خوزستان در جلسه ستاد استانی کرونا با بیان اینکه جریمه افرادی که قرنطینه خانگی را شکسته و محدودیت ها را رعایت نمی کنند باید با دقت و جدیت بیشتری انجام شود گفت: سازمان‌ها نباید مقررات تعیین شده ستاد ملی کرونا را به نفع خود تفسیر کرده و از اجرای الزامات محول شده به آنها شانه خالی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ستاد کرونا استانی با بیان اینکه شرایط استان رو به بهبود است و در حال حاضر شهری با وضعیت قرمز نداریم گفت: با همکاری هم استانی های عزیز در استان، شهری با وضعیت قرمز نداریم و ۱۷ شهرستان زرد و ۱۰ شهرستان نارنجی می باشد.
وی با عنوان اینکه شرایط بیماران رو به بهبود است روزانه شاهد کاهش تعداد بستری ها، مبتلایان و فوتی ها هستیم افزود: نیازمند تدوین برنامه ای پایدار و موثر برای دوره پس از محدودیت ها هستیم تا این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد و این مهم جز با همکاری تمامی مردم و رعایت دستور العمل های بهداشتی ستاد کرونا محقق نمی شود.
استاندار خوزستان با اشاره به آغاز فصل زمستان و کاهش دمای هوا بیان کرد: در فصل سرما بستن پنجره ها و عدم تهویه هوا می تواند منجر به شیوع و گسترش بیماری کرونا شود به همین دلیل مردم باید شرایط تهویه مناسب هوا در منازل و محل کار خود را فراهم کنند.
شریعتی گفت: ادارات صرفاً با دریافت کارت ملی از مراجعه کنندگان می توانند به آنها خدمات ارائه دهند و هیچ کوتاهی در این مورد پذیرفته نیست.
وی ادامه داد: کوتاهی در رابطه با سلامت هم وطنان و کارکنان ادارات در هر سطحی توجیه پذیر نیست و سازمان‌ها نباید مقررات تعیین شده ستاد ملی کرونا را به نفع خود تفسیر و یا به هر طریق از اجرای الزامات محول شده به آنها شانه خالی کنند.
نماینده عالی دولت در استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فرمانداران و سایر مسئولین تأکید کرد: از گرفتن تصمیمات موردی اجتناب شود تا وحدت رویه در استان و کشور برقرار باشد و تنها در موارد استثنا هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت.
وی همچنین با بیان اینکه جریمه افرادی که قرنطینه خانگی را شکسته و محدودیت ها را رعایت نمی کنند باید با دقت و جدیت بیشتری انجام شود عنوان کرد: بازرسی ها در مقایسه با هفته های گذشته روند بهتری را طی کردند اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند تلاش و جدیت بیشتری می باشیم.
شریعتی اظهار کرد: بازرسی های مشترک ضامن اجرای پروتکل های مصوبه ستاد ملی کرونا می باشد و تاکید می‌شود فرمانداران در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*