اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301933
تاریخ انتشار: 1399/09/17 21:14
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: پنچ حفار غیرمجاز در دیشموک دستگیر جهت مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا در دیشموک داده شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرهنگ جهان دیماز اظهار کرد: پنچ حفار غیرمجاز در دیشموک دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا در دیشموک داده شد.
وی گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر حضور مشکوک عده‌ای حفار در یکی از مناطق دیشموک با هماهنگی دادگاه عمومی دیشموک توسط همکاران خدوم نیروی انتظامی در کلانتری دیشموک به فرماندهی سید علی ارجمند و همچنین تیزهوشی همکاران نیروی انتظامی در این کلانتری دستگیر شدند.
سرهنگ دیماز افزود: متخلفان بدانند هیچ تخلفی از دید نیروی انتظامی مخفی نمی‌ماند و با انجام هر کار غیرقانونی توسط نیروی انتظامی رصد و دستگیر خواهند شد.
وی اذعان کرد: پنج نفر حفار متخلف که در دیشموک اقدام به حفاری کردند با زبردستی نیروی انتظامی و حضور مامور میراث فرهنگی دستگیر و ضمن پرونده‌سازی تحویل مقام محترم قضایی جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده شد.
سرهنگ دیماز عنوان کرد: این افراد شبانه اقدام به حفاری دو نقطه در منطقه دیشموک در فاصله خیلی نزدیک در گراب دیشموک اقدام به حفر زمین نموده که با اقدام سریع و تیزبینی همکاران نیروی انتظامی در کلانتری دیشموک در حین حفاری دستگیر شدند.
وی گفت: از این افراد وسایلی از قبیل بیل، کلنگ، مفتول و سطل کشف و ضبط شد و توسط همکاران نیروی انتظامی پرونده تشکیل و تحویل مقام قضائی داده شدند.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: از همه افراد و شهروندان می‌خواهیم که اگر در منطقه‌ای با افراد مشکوک مواجه شدند در اسرع وقت به نیروی انتظامی اطلاع‌رسانی کنند.
وی گفت: برخی افراد به خیال واهی خود احساس نکنند در این اوضاع و احوال کرونایی همکاران ما در نیروی انتظامی مناطق خود را رصد نمی‌کنند بلکه تیزبینانه و با هوشیاری کامل تمام مناطق را زیر نظر خواهیم داشت و از هرگونه عملیات مشکوک در مناطق با جدیت برخورد و تحویل مقام محترم قضائی خواهیم داد.

منبع:فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*