اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302055
تاریخ انتشار: 1399/10/14 03:09
زنان برای بهتر شدن رابطه‌شان با همسر خود می‌توانند به فکر بهبود رابطه خود با مادر شوهرشان باشند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،هنگامی که نوبت به داشتن زندگی خوب پس از ازدواج با همسرتان می‌رسد، بسیار مهم است که شما نه تنها در رابطه با او، بلکه روی رابطه با والدین او نیز سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه‌گذاری روی روابط شما با والدین همسرتان به طور گسترده به بنیان ازدواج شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که هر دو خانواده راحت‌تر یکدیگر را بپذیرند.

برای اینکه بتوانید به خوبی با والدین همسرتان رابطه برقرار کنید، باید بدانید که چگونه جداگانه با هر کدام از آن‌ها ارتباط برقرار کنید، این یعنی نحوه زندگی شما با مادر شوهرتان باید کمی با نحوه زندگی با پدر همسر شما متفاوت باشد، زیرا به خصوص مادر شوهرها هنگام پذیرفتن شما به عنوان عروس آینده خود می‌توانند کمی سخت‌گیرتر باشند.

برای اینکه بتوانید مادر شریک زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهید، به روش‌های خاصی نیاز دارید. در ادامه، ۱۰ نکته آورده شده است که به شما کمک می‌کند تا با مادر همسرتان کنار بیایید، بدون توجه به اینکه شما به طور طبیعی با او کنار می‌آیید یا خیر.


همیشه مؤدب باشید

تحت هیچ شرایطی هرگز نباید بی‌ادبانه رفتار کنید و صرف نظر از احساسی که در آن روز دارید، به صورت لوس رفتار کنید. هیچ چیز مادر شوهر را بیش از شخصی که فقط در بعضی مواقع مودب و در بعضی موارد ناخوشایند است، ناراحت نمی‌کند.

رفتار خود را فراموش نکنید

با مادر شوهرتان با لطفا و متشکرم صحبت کنید. هرچه بیشتر این دو حرف را بزنید، بهتر است.

در مورد پسرش خوب صحبت کنید

هرگز درباره پسرش بد صحبت نکنید. مهم نیست که چقدر از به اشتراک گذاشتن امور با او احساس راحتی می‌کنید. بالاخره او مادر شوهر شما است و در صورت بد گفتن از شوهرتان، تنها چیزی که به دست می‌آورید، دفاع مادر از فرزندش است.

او را بشناسید

هرقدر مادر شوهرتان شما را بیشتر بشناسد، بهتر است. فقط به سؤال او پاسخ ندهید و به او نشان دهید که در واقع می‌خواهید بیشتر او را بشناسید و از هر راهی که می‌توانید، به او نزدیکتر شوید.

از او تعریف کنید

مادرشوهرها تعریف را دوست دارند و هرگز از آن خسته نمی‌شوند. بنابراین، هنگامی که آشپزی می‌کند و یا در حال مرتب کردن خانه است، حتما به او بگویید که کارش عالی است. این تعاریف را با لبخند به او بگویید تا نشان دهید در واقع یک فرد اصیل هستید.

 

از او نصیحت بخواهید

با مشورت گرفتن از مادر شوهرتان، به او نشان می‌دهید که چقدر به عقیده او احترام می‌گذارید و برای او ارزش قائل هستید. این واقعاً باعث خواهد شد که احساس کند شما از گفته‌های او قدردانی می‌کنید و هیچ چیز برای مادر شوهر بهتر از این نیست که بداند عروس آینده‌اش در واقع می‌خواهد نظرات او را درباره امور مهم بداند.

هر چند وقت یکبار هدیه بگیرید

هرگز نمی‌توانید در هنگام برگزاری یک مراسم، شام یا فقط یک دیدار گاه به گاه برای مادر همسرتان هدیه بگیرید. هرچه هدیه شخصی‌تر باشد، بهتر می‌توانید او را بشناسید.

همیشه پیشنهاد کمک دهید

هر زمان که او سعی دارد کاری برای خانواده یا اطراف خانه انجام دهد، پیشنهاد کمک کنید، حتی اگر فکر می‌کنید مادر همسرتان به کمک شما نیازی ندارد. این همیشه یک پیشنهاد عالی است و به او نشان می‌دهد که چقدر سعی دارید در این ماجرا دخیل باشید.

اعتماد به نفس داشته باشید

گاهی اوقات مادرشوهرها می‌خواهند امنیت یا اعتماد به نفس شما را با استرس و اضطراب دادن، آزمایش کنند. اگر به او نشان دهید که می‌توانید نسبت به خود اعتماد داشته باشید و به آنچه که هستید افتخار کنید، اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت.

همیشه به گونه‌ای عمل کنید انگار او را همیشه دوست دارید

حتی اگر نمی‌توانید مادر شوهر خود را تحمل کنید، باز هم بهانه‌ای برای دوست نبودن و دلخور ماندن نیست. این فرد مادر همسر شما است و شما نمی‌توانید از او بگریزید. بنابراین، بهتر است فقط آن نقاب چهره دوستانه خود را بپوشید و مانند او رفتار کنید

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*