اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302191
تاریخ انتشار: 1399/11/16 18:00
به مناسبت دهه فجر و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان انجام شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی این نهاد، به‌منظور حمایت از ایده‌های نوآورانه در زمینه اشتغال‌زایی مددجویان در دهدشت به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی کمیته امداد دهدشت در ایام‌الله دهه فجر امسال، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اجرایی شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اجرای این برنامه‌ها، از افتتاح اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی در استان خبر داد و گفت: این مرکز اولین مرکزی که با این نام در استان افتتاح‌شده و هدفش این است که افرادی را  که می‌توانند کار کنند و در هر زمینه‌ای مهارت دارند شناسایی کند و به‌منظور اشتغال‌زایی نیازمندان از ظرفیت‌های آنان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای به‌کارگیری فرصت‌های شغلی و ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار، استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از تسهیلات بانکی زودبازده و همچنین جذب کمک‌های مالی منطقه برای سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی از اهداف این مرکز است.

مبشری افزود: در این مرکز کارآفرینان و کسانی که توانایی کاردارند، ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه می‌دهند تا بررسی‌های لازم انجام و پس از بررسی با استفاده از تسهیلات این نهاد بتوانند در زمینه توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان کمک‌های مؤثری انجام دهند.

وی بیان کرد: در این مرکز نیکوکار کارآفرینی، آموزش‌های کسب‌وکار، مشاوره شغلی، مشاوره حقوقی و فنی در اجرای کسب‌وکار، پیگیری امور اداری، کمک به تأمین سرمایه و وثیقه بانکی، کمک به بازاریابی و فروش محصولات در این مراکز توسط خیران کارآفرین ارائه می‌شود.

مبشری بازدید از سه طرح اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد دهدشت را از دیگر برنامه‌های دهه فجر این اداره اعلام و بیان کرد: توسعه اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است،

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام مبارک در کمیته امداد دهدشت 42 مورد جهیزیه به نمایندگی از صد مورد، به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء تبلت به دانش آموزان یتیم تحت حمایت را از دیگر برنامه‌های دهه فجر کمیته امداد عنوان و بیان کرد: با مشارکت خیریه عترت بوتراب 25 تبلت به ایتام تحت حمایت در دهدشت اهداء شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مؤسسه‌های خیریه با کمیته امداد، گفت: کمیته امداد همواره در کنار محرومان و نیازمندان است و در این راه با همراهی و مشارکت خیران نیکوکار به خدمت‌رسانی خود ادامه می‌دهد.

مبشری بازدید از سه خانواده تحت حمایت را از دیگر برنامه‌های سفر خود به دهدشت عنوان کرد و افزود: این خانواده‌ها دارای فرزندان پزشک هستند که یک خانواده دو فرزند پزشک و دو خانواده دیگر هرکدام دارای یک فرزند پزشک هستند.

شایسته ذکر است مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این سفر، با امام‌جمعه و فرماندار دهدشت به‌منظور بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات بهتر به‌خصوص در زمینه اشتغال‌زایی به مددجویان نیازمند دیدار و گفت‌وگو کرد.  

برچسب ها:
قباد مبشری ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*