اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302267
تاریخ انتشار: 1399/11/27 23:44
پس از کنار رفتن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از قدرت ، ملانیا، همسرش مدتی است که برای آب درمانی در یک باشگاه در ایالت فلوریدا آمریکا به سر می برد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه The Mirror، رابطه ملانیا  با شوهرش از جمله به دلیل حمله طرفداران ترامپ به کاخ کنگره آمریکا در اوایل ژانویه ، سردتر شده می شود . گفته می شود که ملانیا ترامپ از شورش هایی که منجر به کشته شدن 5 نفر شد ، وحشت زده شده بود.

به نوشته نشریه The Mirror  همسر رئیس جمهور سابق به سئانس های ماساژ و مواظبت از صورت می رود ، غذاهای سبک ماهی می خورد و وقت خود را با پدر و مادر خود می گذراند که بیشتر اوقات سال را در اتاق خود در این باشگاه واقع در حومه شهر می گذرانند.
یک آشنای خانواده ترامپ گفت "ملانیا  به سئانس های آب درمانی می رود ، غذا می خورد ، دوباره به آب درمانی می رود و با دونالد در حیاط داخلی غذا می خورد. سپس دوباره آن را تکرار می کند. وی هر روز این کار را انجام می دهد".
پیش از این گزارش شده بود که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا  که به فلوریدا نقل مکان کرده، بدون شبکه های اجتماعی احساس خوشبختی می کند. به گفته جیسون میلر، مشاور ترامپ، همسرش ملانیا نیز متوجه تغییراتی در رفتار رئیس جمهور سابق شده است.
در تاریخ 6 ژانویه ، معترضان جمهوری خواه به کاخ کنگره حمله نموده و سالن جلسات مجلس سنا آمریکا  را محاصره کردند. در این رابطه مجلس سنا و مجلس نمایندگان جلسه خود را متوقف کردند که در آن قرار بود نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تصویب کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*