اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302284
تاریخ انتشار: 1399/11/29 15:46
علیرغم تلاش برای سفید نگهداشتن بیمارستان امام خمینی برای پذیرش سایر بیماران، در طی روزهای اخیر ناچار به راه اندازی بخش مراقبت های ویژه با ظرفیت ۱۶ تخت در این مرکزدرمانی شده ایم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مدیر بیمارستان امام خمینی اهواز با اشاره به افزایش چشمگیر بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با علائم شدید و تکمیل بودن بخش های مراقبت های ویژه در بیمارستان های رازی، گلستان، سینا و امیرالمومنین در روزهای اخیر از تجهیز و راه اندازی بخش مراقبت ویژه برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی خبر داد.

مهندس کرامت جاودان زاده با اعلام این خبر گفت: در پی کاهش مراعات و مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی متاسفانه در روزهای اخیر شاهد موج شدیدی از ویروس کرونا در خوزستان هستیم به گونه ای که ظرفیت بخش های مراقبت ویژه در بیمارستان های که پیش از این به مقابله با کرونا اختصاص داده شده بودند تکمیل شد و بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بخش جدیدی برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی اهواز تجهیز و راه اندازی شود.

وی بیان کرد: علیرغم تلاش برای سفید نگهداشتن بیمارستان امام خمینی برای پذیرش سایر بیماران، در طی روزهای اخیر ناچار به راه اندازی بخش مراقبت های ویژه با ظرفیت ۱۶ تخت در این مرکزدرمانی شده ایم. 

مدیر بیمارستان امام خمینی در ادامه افزود: گرچه نهایت تلاشمان را کرده ایم که بخشICU کووید۱۹ این بیمارستان در مکانی به دور از سایر بخش های درمانی باشد ولیکن با توجه به درگیری همه بیمارستان ها در امر مقابله با ویروس کرونا از مردم خواهشمندیم در صورت نیاز به مراجعه به مراکز درمانی حتما از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی را رعایت کنند. 

وی همچنین با اشاره به گسترش نوع جدید ویروس کرونا که به وضوح مسری تر و با علائم شدیدتر از سوش قبلی است گفت: از مردم خواهشمندیم هوشیار باشند چرا که نگرانی ما از این است که مبادا با سهل انگاری مردم همراه با فرسایش شدید کادر بهداشت و درمان دچار یک فاجعه ملی شویم. 

وی در پایان از همه دستگاه های اجرایی استان خواست که سیستم بهداشت و درمان را در مدیریت این موضوع حیاتی همراهی کنند.

برچسب ها:
کرونا ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*