اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302382
تاریخ انتشار: 1399/12/15 00:51
متاسفانه امروز عصر تعدادی افراد ناشناس در میدان مرکزی شهر چُرام مرکز شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد یک جوان حدود ۳۰ ساله این شهر را به قتل رسانده اند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرماندار چرام در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت : متاسفانه امروز عصر تعدادی افراد ناشناس در میدان مرکزی شهر چُرام مرکز شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد یک جوان حدود ۳۰ ساله این شهر را به قتل رسانده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه داده است، اظهارداشت: در این نشست تعدادی از معتمدین و ریش سپیدان محلی نیز حضور دارند.

فرماندار شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دلیل قتل و فرد قاتل مشخص نیست و باید بعد از دستگیری قاتل یا قاتلین به این سوالات پاسخ داد.

فتاحی اصل از مردم شهرستان چرام خواست با رعایت اصل قانونمداری اجازه بدهند نهادهای ذیصلاح تا حصول نتیجه پیگیری های لازم را انجام دهد و مراقب باشند عده ای بطور عمدی یا سهوی، آرامش منطقه را برهم نزنند.

فتاحی اصل گفت: نهادهای مرتبط هم اکنون پیگیری های لازم جهت شناسایی و دستگیری ضارب و ضاربان این حادثه تلخ را در دستور کار قرار داده و اطلاع رسانی ها در زمان مشخص انجام می گیرد.

شهرستان چُرام از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

این شهرستان یکی از ایلات بزرگ پنجگانه استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود

برچسب ها:
چرام ؛ قتل ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*