اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302393
تاریخ انتشار: 1399/12/17 11:43
فرماندار مسجدسلیمان در سی و هشتمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا خبر داد:
پاکدل:ادارات با همه توان،امکانات خود را در مسیر مبارزه با کرونا به کار ببندند زیرا همه به عنوان یک شهروند در معرض خطر هستیم و همه باید احساس مسئولیت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، صبح روز یکشنبه سی و هشتمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد.


فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تسلیت شهادت اولین مدافع سلامت شهرستان گفت:متاسفانه از هفته های گذشته بشدت شاهد تجمعات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستیم و همین امر باعث افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان در شهرستان شده است.
وی ادامه داد:یکی از اقدامات مهم در بحث مبارزه با کرونا، طرح شهید قاسم سلیمانی است که بخوبی در این طرح بحث بیماریابی و شناسایی بیماران اجرا شد.
پاکدل افزود:ادارات با همه توان،امکانات خود را در مسیر مبارزه با کرونا به کار ببندند زیرا همه به عنوان یک شهروند در معرض خطر هستیم و همه باید احساس مسئولیت کنیم.
رئیس قرارگاه کرونا شهرستان مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان تاکید کرد:سلامتی مردم خط قرمز ماست و هر اداره ای کم کاری کند به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
وی یادآور شد:صنوف مختلف از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و انتظار داریم مردم عزیز در مراسمات و تجمعات شرکت نکنند تا انشاءالله شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری در شهرستان باشیم و تا اطلاع بعدی چاپخانه ها و مراکز تبلیغاتی اجازه چاپ بنر و آگهی ترحیم را نخواهند داشت.

برچسب ها:
مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*