اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302402
تاریخ انتشار: 1399/12/20 00:18
نوبخت: با توجه به تاکید شخص آقای رییس جمهور وظیفه خود می دانیم تا زمان تکمیل و و احداث منازل خسارت دیده در کنار مردم عزیز این شهرستان آسیب دیده باشیم و به صورت ویژه حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون رییس جمهور  و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده و آسیب دیده شهرستان دنا( شهر سی سخت و روستاهای اطراف) ، اقدامات به عمل آمده، برنامه های اجرایی و نیازمندیهای این شهرستان ارایه داد.
حسین کلانتری در خصوص آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های اقتصادی و عمرانی جهش تولید نیز سخن گفت.
استاندار همچنین پیرامون افزایش سقف تخصیص اعتبارات تملک دارایی ، سرمایه ای و هزینه ای استان نیز رایزنی و خواسته ها و مطالبات استان را مطرح کرد.
معاون رییس جمهور در این نشست از همکاری های خوب مردم مناطق زلزله زده در شهر سی سخت و روستاها تقدیر کرد و کمک به این مناطق را از اولویت دانست.
رییس سازمان برنامه و بودجه تلاشها ،حمایتهای مسئولان استان به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد را شایسته تقدیر دانست.
وی افزود : با توجه به تاکید شخص آقای رییس جمهور وظیفه خود می دانیم تا زمان تکمیل و و احداث منازل خسارت دیده در کنار مردم عزیز این شهرستان آسیب دیده باشیم و به صورت ویژه حمایت کنیم.
گفتنی است در این نشست جناب آقای جغتایی نماینده ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور در امر پروژه های مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.
نوبخت گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه هایی که تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسند ،برآورد و ابلاغ خواهند شد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا روزهای آینده نسبت به ابلاغ اعتبارات هزینه ای استان اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*