اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302425
تاریخ انتشار: 1399/12/24 12:14
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام خبر داد:
فردی که پس از وقوع نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام، با انتشار فایل صوتی توهین آمیز و تهدید آمیز در فضای مجازی، اقدام به توهین به افراد و طوایف مختلف و هجو و ایجاد شرایط ناامنی می کرد با تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دستگیر، و به زندان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان،عامل انتشار فایل صوتی چرام دستگیر شد.


پس از وقوع درگیری در شهر چرام در حالی که دستگاه قضایی و سایر نیروهای انتظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری مسببین این نزاع همه ی تلاش خود را بکار بسته بودند ،فردی برای ملتهب نمودن فضای شهرستان چرام، اقدام به انتشار فایل صوتی نمود.
ساجد صدری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در همین زمینه اظهار کرد: فردی که پس از وقوع نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام، با انتشار فایل صوتی توهین آمیز و تهدید آمیز در فضای مجازی، اقدام به توهین به افراد و طوایف مختلف و هجو و ایجاد شرایط ناامنی می کرد با تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دستگیر، و به زندان معرفی شد.
صدری افزود: اقدامات قضایی عاجل برای دستگیری و برخورد با سایر عوامل دخیل در این موضوع و افراد دیگری که باعث تشویش اذهان عمومی یا توهین به افراد و طوایف شده بودند ادامه دارد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام نسبت به کسانی که در این امر دخالت دارند، هشدار داد و گفت: کسانی که با به کار بردن سلاح سرد و گرم و استفاده از عناوین و الفاظ موهن و فعالیت در شبکه های اجتماعی و سعی بر ناامن کردن شهر و نیز فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی نمایند، دستگاه قضایی با اعمال مجازات‌های سنگین و اقدام عاجل و سریع با آنها برخورد خواهد کرد

برچسب ها:
چرام ؛ قتل ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*