اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302449
تاریخ انتشار: 1399/12/27 23:04
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با حکمی غلامرضا تاجگردون را به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، با تصویب هیات مدیره و پس از تائید صلاحیت از جانب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در حکمی، غلامرضا تاجگردون را به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد منصوب کرد.

تاجگردون که یکی از مسئولان با سابقه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و کمیسیون‌ برنامه و بودجه ادوار مجلس است، حضور در صنعت بیمه را با سمت دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران تجربه کرده است.

غلامرضا تاجگردون، متولد شهریور 1345 در گچساران و دانش‌آموخته رشته اقتصاد نظری در دانشگاه شهید بهشتی است، در مقطع کارشناسی ارشد نیز در همین دانشگاه در رشته برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی فارغ‌التحصیل شده است.

او در سال 1369 مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست‌های مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی شد و در سال 1371 به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رفت تا ریاست این سازمان را در استان کهگیلویه و بویراحمد برعهده بگیرد. او  پس از مدتی در سال 1373 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس و در دولت دوم سید محمد خاتمی، از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ معاون امور مجلس و استان‌ها شد، پس از آن هم برای مدتی، معاونت امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را برعهده داشت.

تاجگردون در سال‌های 84 و 85 هم مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بود و مدتی پس از انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، شانس خود را برای حضور در مجلس امتحان کرد و توانست در سال 1390 از حوزه انتخابیه گچساران و باشت وارد مجلس نهم شود.

 او در انتخابات مجلس دهم نیز با کسب بیش از ۷۳ درصد از آرای شهرستان‌های باشت و گچساران، راهی مجلس شورای اسلامی شد. او در سال‌های حضور در مجلس عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس بود و مدتی هم ریاست این کمیسیون مهم مجلس و البته کمیسیون تلفیق بودجه را برعهده داشت.

تاجگردون حضور پررنگی نیز در صنعت بیمه کشور داشت و برای چند سال سکان سندیکای بیمه‌گران را به دست گرفته بود. در این دوران سندیکای بیمه‌گران به شدت فعال شد و دور جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد.

اکنون تاجگردون با سابقه حضور در دولت و مجلس و البته نهاد بالادستی صنعت بیمه کشور به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد به صنعت بیمه بازگشته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*