اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302572
تاریخ انتشار: 1400/01/22 10:18
علل حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع حادثه‌ در بامداد امروز در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است.
کمالوندی گفت: بامداد امروز حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن ( نطنز ) رخ داد که خوشبختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است. علل حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به نقل از همین منبع گفت: در پی اقدام تروریستی اخیر دشمنان ایران اسلامی، اظهار داشت: اقدام علیه مرکز غنی سازی نطنز، نشانه شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور و جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته ای است.
معاون رییس جمهور افزود: این اقدام همچنین نشان دهنده ناکامی اقدام مخالفان مذاکرات ایران برای رفع تحریم های ظالمانه است.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه بر ضرورت برخورد جامعه بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته ای تأکید می کند.
رییس سازمان انرژی اتمی افزود: ایران حق خود را برای اقدام علیه عاملان، آمران و مباشران محفوظ می داند. جمهوری اسلامی ایران همچنین برای ناکام گذاشتن اهداف آمران این حرکت تروریستی، با جدیت گسترش فناوری هسته ای و تلاش برای رفع تحریم های ظالمانه را ادامه می دهد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*