اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302574
تاریخ انتشار: 1400/01/22 18:36
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تخلف‌های متعدد و تشکیل پرونده های گسترده مرتبط با کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها از ورود کمیسیون متبوع خود به بررسی جزئیات طرح اصلاح ساز و کار این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از خانه ملت، سید البرز حسینی در تشریح نشست روز یکشنبه( 22 فروردین ماه) کمیسیون عمران گفت: با توجه به تصویب کلیات طرح اصلاح ماده 100 شهرداری‌ها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بررسی جزئیات این طرح از امروز در کمیسیون عمران مجلس با حضور نمایندگان شهرداری، وزارت کشور و نمایندگان کمیسیون‌های امور داخلی کشور و شوراها و عمران مجلس آغاز شد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: بسیاری از بنا‌ها به دلیل ساخت و ساز غیر قانونی باید تخریب می‌شدند اما این امر به دلیل تخلفهای صورت گرفته در کمیسیون ماده 100 شهرداری ها محقق نشده از این رو منجر به تشکیل پرونده‌های متعددی شده است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون ماده 100 به منبع درآمدی برای شهرداری‌ها شده است، تصریح کرد: با توجه به تعدد مشکلات موجود در رابطه با کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها، کمیسیون عمران مجلس تصمیم‌ گرفت نسبت به اصلاح ساز و کار این کمیسیون، بهینه سازی قانون و جلوگیری از تخلف‌های صورت گرفته، اقدام کنند./



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*