اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302581
تاریخ انتشار: 1400/01/22 14:21
تلاش گسترده فدراسیون برای پیروزی بزرگ حقوقی
تلاش های پنهانی و دیپلماتیک فدراسیون فوتبال برای بازگرداندن میزبانی بازی های باقی مانده مقدماتی جام جهانی در گروه C به تهران ادامه دارد...

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ورزش سه،  نامه نگاری های ابتدایی با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد که پاسخ دبیر کل به فدراسیون فوتبال قانع کننده نبود. دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اینکه رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان این تصمیم گیری نبوده اذعان کرده در آینده ای نزدیک پذیرای رییس فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود! در حالی که در همان شروع اعتراض کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست ویدئو کال رییس فدراسیون فوتبال ایران با شیخ سلمان را رد کرد و حالا فدراسیون فوتبال نامه نگاری ها را با دادگاه بین المللی ورزش انجام می دهد.
تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی ها در یک کشور به بهانه کرونا تصمیم غیر منطقی به نظر نمی رسد و فدراسیون فوتبال ایران با این موضوع مشکلی ندارد اما سوال مهم و اساسی فدراسیون فوتبال ایران این است چرا این میزبانی باید به بحرین برسد؟ بحرینی که ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده دارد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی تصمیم گرفته میزبانی را به منامه محول کند که در بازی های دور برگشت بحرین می بایست بیشتر بازی های خود را در خارج از خانه انجام می داده و حالا از این تصمیم سود می برد. باز برگزاری بازی ها در کشوری که در گروه C حاضر نبوده بیشتر می توانسته به عدالت بازی ها کمک کند که مورد اشاره فدراسیون فوتبال آسیا در گفتمان با دادگاه بین المللی ورزش بوده است. یعنی بازی ها باقی مانده در کشوری جز ایران – بحرین – عراق – کامبوج و هنگ کنگ برگزار شود. اتفاقی که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و در فصل گذشته مرسوم بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*