اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302582
تاریخ انتشار: 1400/01/22 14:24
هواداران چه نظری درباره تنبیه دانشگر دارند؟
نام محمد دانشگر در لیست آسیایی این تیم حضور دارد ولی او با تیم به عربستان نمی رود. این تصمیم فرهاد مجیدی بازتاب های زیادی بین هواداران استقلال داشت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ورزش سه، پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در رقابت های جام حذفی، محمد دانشگر یکی از بهترین بازیکنان میدان بود که اتفاقا گل دوم و برتری بخش تیمش را نیز وارد دروازه حریف کرد اما درگیری لفظی او با فرشید اسماعیلی در دقایق پایانی و در جریان بازی، منجر به اتفاقاتی شد که سرمربی آبی پوشان تصمیم گرفت او را از تیم کنار بگذارد.
با سوت پایان آن بازی و برتری استقلال، دانشگر پس از جر و بحث لفظی با اسماعیلی، در ادامه با بهزاد غلامپور مربی گلرهای آبی پوشان به درگیری پرداخته و رختکن تیم را نیز با حالت عصبانی ترک می کند. او سپس در پای اتوبوس تیم نیز با هواداران درگیر می شود و همین مسئله منجر به کنار گذاشته شدن او از تمرینات تیم می شود.
پادرمیانی هم تیمی های دانشگر نیز منجر به تغییر تصمیم فرهاد نشد و این مدافع که سابقه اخراج از استقلال را داشته، از اردوی تیم کنار گذاشته می شود. حتی در بازار نقل و انتقالات زمستانی شایعاتی پیرامون جدایی یا معاوضه این مدافع نیز به گوش می رسید اما در نهایت او در استقلال ماندگار شد ولی هنوز مجوز حضور در تمرینات را کسب نکرده است.
در حالیکه آبی پوشان باید به زودی و برای شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عازم جده عربستان شوند، دانشگر هنوز در لیست سیاه فرهاد مجیدی حضور دارد و بنا به گفته نصرالله عبداللهی سرپرست و حجت نظری سخنگوی باشگاه، نام دانشگر در لیست آسیایی استقلال حضور دارد و حتی ویزای او نیز صادر شده است اما مجیدی هنوز مجوز نهایی برای سفر این بازیکن به عربستان را صادر نکرده است و در صورتی که فرهاد طی ساعات آتی از تصمیم خودش برنگردد، دانشگر باید در تهران بازی های تیمش را به نظاره بنشیند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*