اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302596
تاریخ انتشار: 1400/01/25 01:50
آبی های لندن رکورددار دریافت گل از علی دایی تا جهانبخش
پس از دبل علی دایی مقابل این تیم با پیراهن هرتا برلین، فصل گذشته علیرضا جهانبخش با قیچی برگردان بی نقص خود در برایتون ، این تیم را مقهور هنر ایرانی ها کرد و حالا هم طارمی کلاس درس تازه ای برای این باشگاه گذاشت.

چلسی ترک عادت نکرد و بار دیگر از یک مهاجم ایرانی گلی استثنایی و تاریخی دریافت کرد که تا سالها می تواند در آنونس گل‌های برتر فوتبال اروپا جای گیرد.


 مهدی طارمی مهاجم تراز اول و آماده این فصل پورتو، در بازی برگشت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت اما بعد از ورود به زمین باعث افزایش فشار روی دروازه تیم صاحب نام انگلیسی شد و سرانجام تور دروازه شاگردان توخل را در آخرین لحظات در لندن گشود و قیچی برگردان تاریخی اش را در تاریخ مهمترین رویداد باشگاهی فوتبال جهان ثبت کرد.
نکته جالب، عادت عجیب باشگاه بزرگ چلسی در پذیرش گل های زیبا از مهاجمان ایرانی است. پس از دبل علی دایی مقابل این تیم با پیراهن هرتا برلین، فصل گذشته علیرضا جهانبخش با قیچی برگردان بی نقص خود در برایتون ، این تیم را مقهور هنر ایرانی ها کرد و حالا هم طارمی کلاس درس تازه ای برای این باشگاه گذاشت.



پورتو که نیاز به زدن حداقل دو گل در خانه چلسی برای به تساوی کشاندند این دوئل داشت، با تصمیم اشتباه کونسیسائو طارمی را ابتدا روی نیمکت نشاند و در نهایت با وجود گل زیبای طارمی، در مجموع دو بازی شکست را پذیرا شد و از جام خداحافظی کرد.
با اینحال طارمی که بازی دور رفت با چلسی را به دلیل محرومیت ناشی از کارت قرمز سخت گیرانه مقابل یوونتوس از دست داده بود، در بازی امشب موفق شد شایستگی خود برای پیوستن به باشگاهی حتی بزرگتر از پورتو را نشان دهد و احتمال ترانسفر او به تیمی معروف تر در پنجره تابستان پیش رو زیاد است.
طارمی که باید خرداد ماه امسال در مقدماتی جام‌جهانی عصای دست تیم ملی کشورمان باشد، دیرترین گل دریافتی چلسی از سال ۲۰۰۵ تا کنون بود و البته بسیاری از رسانه ها این گل امشب طارمی را زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا دانسته اند.


منبع:تابناک



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*