اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302644
تاریخ انتشار: 1400/01/30 22:42
فرماندار بهمئی:
حکمت الله سنایی: آنچه موجب تاسف و حیرت است؛ اصرار برخی افراد بر برپایی و حضور در مراسمات شلوغ، به‌ویژه مراسمات ختم در این ایام است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرماندار بهمئی در جلسه ستاد کرونای شهرستاناظهار داشت: نتیجه عدم رعایت پروتکل‌ها، به‌ویژه دورهمی‌های خانوادگی در تعطیلات نوروز، افزایش بی‌سابقه آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در روزهای پایانی اولین ماه سال است.

فرماندار بهمئی افزود: آنچه موجب تاسف و حیرت است؛ اصرار برخی افراد بر برپایی و حضور در مراسمات شلوغ، به‌ویژه مراسمات ختم در این ایام است.
ایشان اظهار داشت: در شهرستانی با این میزان آلودگی، مراسم خاکسپاری، کرونایی و غیرکرونایی ندارد و همه مراسمات باید با حضور حداکثر ۳۰ نفر و در ساعات اولیه صبح و بدون حضور خواننده برگزار شود و این تصمیم شامل روستاها نیز هست و بخشداران و دهیاران باید با همکاری نیروی انتظامی و با جدیت کامل بر اجرای آن نظارت کنند.


فرماندار بهمئی گفت: آنچه موجب حیرت و البته شگفتی‌ است؛ اظهارات صاحبان مراسم مبنی بر بی‌توجهی مردم به صحبتها و پیامهای آنان و حضور مردم در مراسمات، علی‌رغم مخالفت و نارضایتی صاحبان مراسم است.
فرماندار بهمئی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای تعدادی از این افراد گفت: دستگاه‌های متولی در ادامه با سخت‌گیری بیشتری عمل خواهند‌کرد و هیچ‌گونه تعارفی با افراد متخلف نخواهند داشت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*