اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302737
تاریخ انتشار: 1400/02/05 15:11
با حضور آقای یاری معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد و دیگر مسئولین استانی و منطقه ای آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه دیشموک ،آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید اداره آموزش و پرورش بصورت صمیمانه برگزار شد.

جهانگیر اژدر دارای مدرک کارشناسی ارشد که پیش از این مدیر مجتمع های آموزشی و دبیرستان های شهرستان کهگیلویه بود با حکم هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد به سمت رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک منصوب شد.

جهانگیر اژدر رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد ومسئولین استانی و منطقه ای و فرهنگیان ،کلید رسیدن به توسعه پایدار را تقویت نیروی انسانی توانمند متعهد و متخصص دانست و گفت این نیرو های انسانی هستند که چرخ توسعه را به حرکت در می آورند.
وی به بیان اهمیت آموزش و پرورش و نقش این نهاد مقدس در زندگی افراد و توسعه جوامع پرداخت و گفت :هرچقدر برای آموزش و پرورش و سیستم تعلیم و تربیت تلاش بکنیم هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای توسعه پایدار کشور است و همچنین توجه به نیروی انسانی متخصص را از عواملی دانست که منجر به توسعه کشورها می شود.

جهانگیر اژدر گفت: با توجه به اینکه در شرایط بحران کرونا هستیم و آموزش اکثراً از طریق فضای مجازی و دیگر روش های جایگزین امکان پذیر هست تمام تلاش و توان خود را برای توسعه آموزش و تداوم آموزش در هر شرایطی به کار خواهم بست.
رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک خود را فردی اخلاق محور با رعایت اخلاق اسلامی معرفی کرد و گفت :دنبال تعامل با همه گروه ها ،ادارات،نهادها و موسسات هستم و آماده تعامل با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم و همه نهادها و ادارات در جهت خدمت بی منت آموزش و پرورش هستم.

وی در پایان از زحمات و تلاش های چندین ساله آقای محمد نوروزی رئیس پیشین اداره آموزش و پرورش در جهت پیشرفت و ترقی این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

محمد نوروزی نیا رئیس سابق اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد و مجموعه همکاران اداری در اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات ،نهادها و موسسات منطقه دیشموک و شهرستان و استان در جهت همکاری با آموزش و پرورش در طی چند سال گفت: آموزش و پرورش نهادی فرهنگی و اجتماعی است و تأثیر آن بر زندگی و توسعه جوامع بر هیچ کسی پوشیده نیست آموزش و پرورش نقش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی را در جامعه ایفا می کند.
وی با بیان گزارش کار چندین ساله خود در پست مدیریت آموزش و پرورش پرداخت و گفت روند رو به رشد آموزش و پرورش شروع شده و انشاالله رئیس جدید جناب آقای جهانگیر اژدر با برنامه هایی که دارند این سرعت را شتاب می بخشند.
نوروزی نیا در ادامه گفت :با توجه به اینکه در دوران مدیریت عده‌ای با طومار نویسی و تخریب همواره مانع رشد و توسعه آموزش و پرورش بودند اما هرگز در اراده خود در جهت خدمت به این منطقه و رشد و توسعه آموزش و پرورش تاثیری نداشت و همواره دغدغه من و مجموعه همکاران رشد و پیشرفت دانش آموزان این منطقه و توسعه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بود.
وی در پایان برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت همیشه در جهت رشد و پیشرفت آموزش و پرورش در کنار رئیس جدید آقای جهانگیر اژدر خواهم بود .

برچسب ها:
دیشموک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*