اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302840
تاریخ انتشار: 1400/02/25 09:30
فعال رسانه ای گچساران مطرح کرد؛
خبرنگار گچسارانی گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات موضوعی مهمی است که مورد توجه رسانه های غربی و معاند برای کمرنگ جلوه دادن این انتخابات قرار گرفته است، که از اینرو بحث امید آفرینی در جامعه باید محور اصلی افزایش مشارکت انتخابی باشد.

به گزارش خبرنگار ما،پرویز مددی،خبرنگار و فعال رسانه ای گچساران در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام اسلامی گفت:قطعا مهمترین رکن هر جامعه ای می تواند امر انتخابات باشد، چون در انتخابات است که مردم آزادانه می توانند فرد اصلح را برای امور مهم کشور انتخاب کنند.

وی افزود:بنابراین کسی هم که انتخاب می شود قطعا باید برای همه مردم کار و خدمت کند چه به آن شخص رای داده باشند و چه رای نداده باشند،هرچند انتخابات نشان دهنده آگاهی و شعور سیاسی مردم نسبت به سرنوشت خود و کشورشان هستند.

مددی تصریح کرد:مشارکت حداکثری در انتخابات یک نوع اراده ملی را به نمایش خواهد گذاشت و نشان می دهد که مردم از روحیه وحدت،یکپارچگی و عزم ملی برخوردارند و در بعد خارجی نیز اقتدار و عزت نظام اسلامی را به رخ دشمنان خواهد کشید.

خبرنگار و فعال رسانه ای گچساران اظهارکرد:با توجه به توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، قطعا مشارکت حداکثری مردم کما فی سابق در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و این امر مهم همان خنثی سازی فتنه ها و تهدیدات دشمنان را در پی دارد.

وی افزود:باید توجه داشت که علاج مشکلات فعلی کشور با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی است،هرچند مشارکت پرشور مردم در انتخابات موضوعی مهمی است که مورد توجه رسانه های غربی و معاند برای کمرنگ جلوه دادن این انتخابات قرار گرفته است که از اینرو بحث امید آفرینی در جامعه باید محور اصلی افزایش مشارکت انتخابی باشد.

مددی تصریح کرد:از طرفی نیز بحث انتخاب اصلح در کنار مشارکت حداکثری بسیار باید در انتخابات آینده مورد توجه قرار گیرد، چرا که نمی توان سرنوشت خود،جامعه،انقلاب و دینمان را به دست هر کسی سپرد، با این حال مقام معظم رهبری مهمترین و موثرترین شاخص های انتخاب اصلاح را بیان فرمودند که باید این معیارها در زمان انتخاب افراد مورد توجه قرار گیرند.

خبرنگار و فعال رسانه ای گچساران گفت:بنابراین بایددر کنار معیارهایی مهمی همچون تقوا و ایمان،انقلابی بودن، ساده زیست بودن، ایستادگی به‌جای سازش، حمایت همه‌جانبه از فقرا و مستضعفین، مبارزه قاطع با فساد و مواردی از این‌دست باید جزو شاخصه‌های یک کاندیدای انتخابات در مسیر تحقق عدالت باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*