اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302845
تاریخ انتشار: 1400/02/25 14:47
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:
براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کرونا جان ۲۰۰ ایرانی دیگر را گرفت.

به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است:  تا کنون یک میلیون و ۷۵۶ هزار و ۹۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۳۵۲ هزار و ۶۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۲۱ دُز رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۷۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۸۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۳۹ هزار و ۸۷۵ نفر رسید.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۶ هزار و ۶۳۳ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۲۱۰ هزار و ۸۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
براساس این اطلاعیه، پنج هزار و ۳۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۷ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۴۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در پایان این اطلاعیه آمده است: در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*