اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302861
تاریخ انتشار: 1400/02/27 14:17
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای، جدیدترین آمار ابتلا و فوت ناشی از کووید 19 در کشور را اعلام کرد.

به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است: تاکنون دو میلیون و ۳۲ هزار و ۱۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۳۸۸ هزار و ۸۲۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۸۳ دوز رسیده است.

گفتنی است، از دیروز تا امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۳۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۶۵ هزار و ۴۸۵ نفر رسید.
بر اساس این گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۷ هزار و ۲۲۲ نفر رسید و خوشبختانه تاکنون دو میلیون ۲۴۲ هزار و ۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
بنا بر اعلام این مرکز، پنج هزار و ۲۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
همچنین، تاکنون ۱۸ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*