اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303127
تاریخ انتشار: 1400/04/03 00:18
ژیلا عبدی با کسب دوهزار و ۷۵۰ رأی منتخب اول شورای شهر بوکان شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان ،در انتخابات شورای شهر بوکان 3 زن به نام های ژیلا عبدی دانش آموخته رشته حقوق، گلاویژ حسنی وکیل دادگستری و پخشان سلیمی دبیر علوم اجتماعی توانستند وارد شورای شهر بوکان شوند و خانم هانا چالاک هم توانست به عنوان عضو علی البدل به شورا بوکان راه پیدا کند.


پیوست خبر
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوکان گفت: با پایان کار شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی در شهر بوکان منتخبان این دوره مشخص شدند.
محمد امین زاده افزود: در این دوره از انتخابات ژیلا عبدی با کسب دوهزار و ۷۵۰ رأی، ناصر کاکه زاده با دوهزار و ۳۱۴ رأی، علی قادری با دوهزار و ۲۳۳ رأی، کمال کریمی با دوهزار و ۱۸۹ رأی ، احمد رحمانی با دوهزار و ۴۹ رأی ، گلاویژ حسینی با دوهزار و ۴۷ رأی و پخشان سلیمی با دوهزار و ۴۳ رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
امین زاده گفت: سلیمان افتخاری ،احمد احمدیان، کامران احمدی، هانا چالاک وتوفیق فروغی هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
فرماندار شهرستان بوکان اضافه کرد: از مجموع ۳۴ هزار و ۲۱۴ رأی ماخوذه در این شهر، سه هزار و ۵۴۱ رأی باطله اعلام شد./ خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*