اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303171
تاریخ انتشار: 1400/04/08 18:15
حاجی پور در تشریح دستور کار کمیسیون آموزش مجلس:
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون در چند نوبت از صبح امروز وارد دستور کار بررسی لایحه رتبه بندی معلمان شده است، گفت: در نشست امروز رتبه‌های ۵ گانه معلمان در لایحه رتبه بندی فرهنگیان تعیین شد. جلسات کمیسیون تا چهارشنبه شب ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه ۸ تیر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز ادامه رسیدگی به لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار کمیسیون قرار داشت، گفت: کمیسیون با ماموریت رئیس مجلس، از صبح امروز نشست تخصصی برای رسیدگی به لایحه رتبه بندی معلمان را شروع کرد و این جلسات همچنان ادامه دارد.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسات امروز صبح تا عصر موادی دیگر از لایحه رتبه بندی به تصویب کمیسیون رسید و در جلسه صبح نیز مصوب شد که معلمان در 5 عنوان آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم دارای رتبه شوند.
وی افزود: در نشست عصر امروز نیز اعضای کمیسیون با نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و مرکز پژوهش‌ها، سایر مواد رتبه‌بندی را مورد بررسی قرار خواهند داد. لازم به ذکر است که جلسات کمیسیون تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت./



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*