اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303258
تاریخ انتشار: 1400/04/24 01:26
دکتر پرویز یزدان پناه: امیدواریم که پیمانکار با سرعت مناسب پروژه را ادامه داده و انشااله طی ۳ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه معاون توسعه دانشگاه، مدیر حراست و مسئول دفتر فنی دانشگاه عصر امروز از بیمارستان در حال ساخت شهرستان بهمئی بازدید نمودند.


بنا به همین گزارش دکتر پرویز یزدان پناه در حاشیه این بازدید گفت: منابع لازم حدود 24 میلیارد تومان جهت اتمام این پروژه و خرید تجهیزات پزشکی تامین شده و قسمت زیادی از تجهیزات پزشکی هم خریداری شده و در انبار موجود است.
وی اذعان داشت: موانع قانونی سر راه این پروژه بود که در شورای عالی فنی کشور مطرح گردید و موانع بطور کامل برطرف شد. امیدواریم که پیمانکار با سرعت مناسب پروژه را ادامه داده و انشااله طی ۳ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.


شایان ذکر است آقای سنایی فرماندار شهرستان بهمئی به همراه دکتر طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از پرسنل شبکه در این بازدید حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

🔹بیمارستان شهر لیکک از برنامه زمان بندی عقب است  

🔹تکمیل بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک تا دهه فجر/تزریق اعتبار به بیمارستان شهر لیکک از محل اعتبارات کرونایی


🔹بیمارستان شهر لیکک تا پایان مهرماه ۹۷ به بهره برداری می رسد

🔹احداث سه واحد خانه پزشک جهت متخصصین بیمارستان/تخصیص اعتبار ۴ میلیارد و هشتصد میلیون تومان جهت محوطه سازی بیمارستان شهر لیکک

🔹بازدید فرماندار بهمئی از پروژهٔ بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی لیکک+عکس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*