اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303392
تاریخ انتشار: 1400/05/11 08:48
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش:
احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت می شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف تعیین شده در مصوبات، از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهدشد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ناصر سلیمانزاده، در گفت و گو با خبرنگار این مرکز اظهار کرد: با پیگیری مجدانه مقام عالی وزارت و موافقت آقای نوبخت؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام «فوق العاده ویژه معلمان» در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه التفاوت آن از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه، پرداخت خواهد شد.
سلیمانزاده افزود: پیش از این، «فوق العاده ویژه معلمان» تحت عنوان «رتبه بندی» پرداخت می شد و از این پس براساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.
وی علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و افزود:  با پیگیری های مجدانه ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر محترم  صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت ها مرتفع و پیگیری ها به نتیجه مطلوب رسید.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*