اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303407
تاریخ انتشار: 1400/05/11 18:06
سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کرونا استان به 745 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته 3 هم استانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 444 بيمار در بيمارستانهاي استان بستري مي باشند كه 161 نفر از اين بیماران مبتلای قطعی و 25 نفر در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.در طي ٢٤ ساعت گذشته حدود ١١١ بيمار كرونايي و مشكوك به كرونا در بيمارستانهاي استان بستري شده اند كه در طي ١٨ ماه گذشته بستري اين تعداد بيمار سابقه نداشته است.


وي ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 53102 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از 509 نمونه پی سی آر دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج حدود 45 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران ،کهگیلویه  و باشت بود. همچنین از 523 نمونه رپید تست 28 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه ،بهمئی  و چرام هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سیر صعودی بیماری با سرعت زياد در حال پيشروي است و مردم باید رفتار اجتماعی آگاهانه و پیشگیرانه داشته باشند تا خدای ناکرده اتفاقات جبران ناپذیری را شاهد نباشند.  با توجه به سرعت تزريق مناسب واكسن در استان، لذا خواهشمند است كه افراد بدون فراخوان به مراكز تزريق واكسن مراجعه ننمايند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*