اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303513
تاریخ انتشار: 1400/06/18 19:18
فریادشیران: بازیکن بی‌تعصب در استقلال جایی ندارد معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: بازیکنی که به استقلال و هوادارانش تعصبی نداشته باشد، جایگاهی در این تیم ندارد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ناصر فریادشیران با اشاره به در پیش بودن دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال در بهترین شرایط است و تمرینات خوبی را برای بازی حساس مقابل نماینده عربستان برگزار می‌کند.

وی افزود: باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد فهرست نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کند و در این راه تا حد زیادی موفق عمل کرد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «لوسیانو پریرا» مهاجم برزیلی فولاد، تنها بازیکنی از فهرست سرمربی استقلال بود که با وی قرارداد امضا نشد. همه مجموعه و ارکان باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به کار بردند تا امکانات و بستر لازم را برای کامیابی و موفقیت این تیم در بازی‌های پیش رو فراهم کنند.

فریاد شیران در خصوص فسخ قرارداد «رشید مظاهری» تصریح کرد: او با احساسات و عواطف هواداران استقلال بازی کرد و دنبال منافع مالی خود بود. کسی که به استقلال و هوادارانش تعصبی ندارد جایگاهی در این تیم نخواهد داشت. این دروازه‌بان، پیراهنی را می‌پوشید که زمانی بر تن مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال بود و وقتی این پیراهن را در اختیار دارید باید ذره‌ای از معرفت حجازی را داشته باشید.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های باشگاه استقلال زیر نظر «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه دنبال می‌شود و در صورتیکه تست کرونای او منفی باشد به اردوی استقلال در امارات اضافه خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان گفت: بازی حساسی با الهلال عربستان در پیش داریم، مسابقه‌ای که اهمیت فراوانی دارد و امیدواریم بتوانیم به سلامت از آن عبور کرده و راهی مرحله بعد شویم. به توانایی‌های مربیان و بازیکنان استقلال ایمان داریم و آنها می‌توانند با دعای خیر هواداران استقلال، روز خوب و خاطره‌انگیزی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

منبع: ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*