اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303514
تاریخ انتشار: 1400/06/18 19:20
دنیله لونگو خبرنگار کالچومرکاتو مدعی شد که تیم های میلان و رم از الان به دنبال جذب رایگان آزمون در تابستان بعدی هستند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ورزش سه، سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ تابستان پر خبری را پشت سر گذاشت. در ابتدای بازار نقل و انتقالات اخبار زیادی پیرامون علاقه میلان به این بازیکن ایرانی در رسانه های ایتالیا منتشر شد. روزنامه معتبر کوریره دلا اسپورت در اخباری که در روزهای متفاوتی به انتشار رساند، مدعی شد تماس های میلانی ها برای جذب سردار آغاز شده است.

⚽اما این مذاکرات هرگز به سرانجام نرسید و این انتقال نیز شکل نگرفت. پس از میلان، نوبت به رم رسید. گفته می شد مورینیو به این بازیکن علاقه مند است اما جالوروسی به سراغ تامی آبراهام و الدر شامرادوف رفت. سپس نوبت به تاتنهام، بایرلورکوزن و لیون رسید اما هیچ کدام از این باشگاه ها موفق به جذب مسی ایرانی نشدند و در زنیت ماندگار شد.
در جریان اردوی تیم ملی پیش از دیدار برابر سوریه بود که آزمون این پیشنهادات را تأیید و اعلام کرد که او تا پایان قراردادش با زنیت در این تیم ماندگار است و تابستان سال بعد به صورت رایگان این تیم روسی را ترک خواهد کرد. این صحبت های آزمون باعث شد تا تیم های اروپایی یک بار دیگر شانس خود را برای جذب ستاره ایرانی در تابستان بعدی امتحان کنند.


⚽دنیله لونگو خبرنگار ایتالیایی کالچومرکاتو شب گذشته در ویدیویی مدعی شد که میلان وذم قصد دارد در تابستان بعدی سردار را جذب کند. خبری که روی وب سایت کالچومرکاتو نیز قرار گرفته و در متن این خبر آمده است: سردار آزمون تابستان آینده با انتقالی رایگان زنیت سن پترزبورگ را ترک می کند. مهاجم ایرانی پس از به ثمر رساندن گل های زیاد و کسب عناوین متعدد، تمایل دارد در لیگ رقابتی تری نسبت به لیگ برتر روسیه بازی کند. این خبر می تواند برای ایتالیایی ها به یک فرصت بزرگ در بازار نقل و انتقالات تبدیل شود: رم و میلان در مورد جذب سردار فکر می کنند.

⚽وب سایت corrieregiallorosso نیز که به اخبار رم می پردازد در این خصوص نوشت: تیاگو پینتو (مدیر ورزشی رم) فعالیت در بازار نقل و انتقالات را تمام نکرده است. مأموریت او حضور در بازار نقل و انتقالات ژانویه است. نگاه مورینیو به جذب سردار آزمون مهاجم زنیت و دنیس زکریا هافبک گلادباخ است که قرارداد هر دو بازیکن در تابستان بعدی به پایان می رسد. مهاجم زنیت قبلاً تأیید کرده است که در پایان فصل روسیه را ترک می کند و رم خیلی به دنبال او بود. او باید جای مایورال را بگیرد زیرا آنجلوتی سرمربی رئال سعی کرد قرارداد قرضی این مهاجم را زودتر به پایان برساند اما موفق نشد.

⚽وب سایت معروف sempremilan نیز درخصوص علاقه میلان به سردار نوشت: طبق یک گزارش، هر دو باشگاه میلان و رم به دنبال خرید سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ هستند. میلان در تابستان گذشته با انتقال آزمون ارتباط زیادی داشت، چرا که روزنامه La Gazzetta dello Sport گزارش داد که بازیکن ملی پوش ایرانی هدف جدیدی برای جانشینی ابراهیموویچ است. Calciomercato.com نیز تأیید کرد که آزمون واقعاً توجه میلان را به خود جلب کرده است و مذاکراتی با مدیربرنامه هایش یعنی فالی رمضانی انجام شده است.


⚽این وب سایت در ادامه نوشته است: در حال حاضر، همان منبع صحبت های خود بازیکن را تایید کرده است که در پایان فصل، زنیت را با انتقالی رایگان ترک می کند. رم بسیار علاقه مند است که او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد در حالی که حضور در میلان توسط رمضانی به آزمون پیشنهاد شده بود و در حال حاضر روسونری ایده ای است که آنها در حال بررسی آن هستند. این بازیکن 26 ساله از زمان انتقالش به زنیت عملکرد بسیار چشمگیری داشته و 58 گل و 20 پاس گل در 90 بازی در تمامی مسابقات به ثبت رسانده است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*