اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303546
تاریخ انتشار: 1400/06/20 21:39
رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی درگردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل:
رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی درگردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آمورش و پرورش از برگزاری آئین رونمایی از نسخه جدید، شاد تا قبل از ۳۱ شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ عصر امروز، علی باقرزاده در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، در خصوص ارائه خدمات آموزشی در شبکه شاد در سال جدید تحصیلی، اظهار کرد: شورای معاونان، ادارات کل آموزش و پرورش، کاربران و حوزه فناوری ۴ کنشگر هستند که باید به بازگشایی مدارس کمک کنند.

وی تصریح کرد: شاد بزرگ ترین اپلیکیشن کشور است؛ فعالیت ۱۸ میلیون و ۱۰۵ هزار نفر از ویژگی شاد است که در یک هفته حدود ۱۳ میلیون و ۱۲۹ هزار و در مدت روز ۱۰ میلیون و ۲۳۷ هزار، کاربر در آن فعال هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش باقرزاده تصریح کرد: در یک ثانیه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر باهم مرتبط می‌شوند ۷۸۸ میلیون پیام مبادله شده است که این موارد نشان از ظرفیت بزرگ شاد را دارد.

وی در خصوص اولویت‌های شبکه شاد، گفت: آئین رونمایی از نسخه جدید، شاد تا قبل از ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی، خاطرنشان کرد: در مجموع کتب درسی،۳هزار QR CODE پیش بینی شده است که آموزش نحوه استفاده از آن بزودی آغاز می‌شود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*